پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روحانيون پرچم‌دار جهاد تبيين هستند

کد خبر: 168084 تاریخ انتشار: 1401/03/01 14:18:52
نمایش: 1110
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه حضور روحانيت در محلات براي مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمن موثر است، گفت: روحانيون پرچم‌دار جهاد تبيين هستند.
غلامعلي حيدري يکم خردادماه در يادواره ۸۱ شهيد روحاني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه عشاير و روحانيون نقش موثري در در دفاع‌مقدس داشتند، اظهار کرد: اين استان ميزبان کنگره ۱۰ هزار شهيد جامعه عشايري کشور است، برگزاري يادواره‌هاي شهدا موجب افزايش معنويت در جامعه مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در دوران دفاع مقدس در هر گرداني که يک روحاني در آن حضور داشت، رزمندگان آن دسته و گردان از شجاعت و معنويت بيش‌تري برخوردار بودند، قطعا معنويت در موفقيت اين نيروها تاثير بيش‌تري داشت.

وي با تأکيد بر اينکه حضور روحانيت در دفاع مقدس سرمايه بررگي بود، گفت: باتوجه به جمعيت اين قشر، آمار شهدا در بين اين قشر  بالا بود و نشان از روحيه ايثارگري بالا در بين قشر دارد.

حيدري با بيان اينکه جهاد تبيين امروز مورد تاکيد مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: روحانيون پرچم‌دار جهاد تبيين هستند، دشمن پروژه نااميدسازي مردم جمهوري اسلامي را در دستور قرار داده است و در حال پمپاژ نااميدي هستند، همچنين در تلاشند تا سبک زندگي مردم را تغيير دهند و بگويند اين نظام کارآمد نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه حضور روحانيت در محلات براي مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمن موثر است، بيان کرد: مسجد بدون روحاني کارايي لازم را ندارد، بايد معنويت در جوانان توسط اين قشر تقويت شود، روحانيون بايد در اين حوزه نقش‌آفرين باشند.

وي بيان کرد: روحانيون بايد شبهه‌زدايي را در دستور کار قرار دهد، امروز دشمنان درصدد القا شبهات در جامعه هستند، روحانيون بايد در اين حوزه نيز پرچم‌دار باشند.

حيدري با اشاره به اقدامات اقتصادي دولت سيزدهم در نجات اقتصاد بيمار کشور، توضيح داد: دولت با شجاعت طرح  مردمي‌سازي و عادلانه کردن يارانه‌ها را در دستور کار قرار داد، اين طرح به‌دنبال توزيع عادلانه يارانه‌ها در بين نيازمندان است، قطعا اجراي اين طرح تبعاتي را نيز در پي دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: دولت گام‌هاي موثري در حوزه‌هاي مختلف مانند خريد واکسن، کنترل بيماري کرونا، کاهش ماليات توليدکنندگان و ... برداشته است، بايد اقدامات دولت تبيين شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06