پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد سرزده غلامعلي حيدري از روند برگزاري مانور خدمت در شهرکرد

کد خبر: 168086 تاریخ انتشار: 1401/03/01 19:42:40
نمایش: 1194
اخبار
غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري به‌صورت سرزده از روند برگزاري مانور آواربرداري دستگاه‌هاي اجرايي در شهرکرد در راستاي خدمت به مردم، بازديد به‌عمل آورد.
غلامعلي حيدري يکم خردادماه در  سرکشي سرزده از روند برگزاري مانور آواربرداري دستگاه‌هاي اجرايي در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با اجراي اين مانور، جمع‌آوري زباله و نخاله‌هاي ساختماني در محله منظريه و ساير مناطق اين شهر آغاز شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: به‌علت حجم بالاي ساخت و ساز در شهرکرد منظريه شهرکرد، شاهد تجمع بالاي نخاله‌هاي ساختماني در محلات اين شهرک هستيم، براي جمع‌آوري و انتقال اين نخاله‌ها، تمامي ماشين‌آلات دستگاه‌هاي اجرايي بسيج شدند.

وي بيان کرد: مقرر شد پس از  جمع‌آوري و انتقال نخاله‌هاي ساختماني، دستگاه‌هاي اجرايي متولي نسبت به تکميل زيرساخت‌ها از جمله آسفالت معابر و ايجاد فضاي سبز اقدام کنند.

حيدري با تاکيد بر اينکه در برگزاري مانور مي‌توان توانمندي دستگاه‌هاي اجرايي را مورد سنجش قرار داد، عنوان کرد: برگزاري مانورهاي اينچنيني در ساير شهرستان‌ها نيز در دستور کار قرار مي‌گيرد تا با انجام مانور به مردم خدمت کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: تلاش خواهيم کرد مردم مزه مديريت جهادي را در استان بچشند، در دو سال آينده شاهد تحول در استان خواهيم بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06