پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نمايشگاه عکس با موضوع بيان دستاوردهاي دولت مردمي در استان برگزار مي‌شود

کد خبر: 168091 تاریخ انتشار: 1401/03/02 14:08:12
نمایش: 1407
اخبار
مديرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه برگزاري نمايشگاه عکس با موضوع بيان دستاوردهاي دولت مردمي در دستور کار متوليان فرهنگ و هنر قرار بگيرد، گفت: در نيمه دوم سال فراخوان اين نمايشگاه براي ارسال آثار هنرمندان اعلام شود.
مهران مرادي دوم خردادماه در آئين افتتاح نمايشگاه عکس، هفته فيلم و عکس سينماي جوان در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرکرد، اظهار کرد: در آستانه سالروز عمليات غرور آفرين بيت‌المقدس قرار داريم، اين عمليات منجر به آزادسازي خرمشهر شد، دشمن آماده بود در خرمشهر بماند، اما خرمشهر به دست رزمندگان فتح شد.

مديرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امروز بهترين زبان براي برقراري ارتباط با افراد جامعه، زبان هنر است، هنرمندان آن دوران به زيبايي، آزادسازي خرمشهر را به تصوير کشيدند.

وي با بيان اينکه امروز در جنگ نرم با دشمنان جمهوري اسلامي هستيم، بيان کرد: دشمن درصدد است ياس و نااميدي را در دل مردم ايجاد کند، متوليان فرهنگ و هنرمندان  در جنگ نرم دشمن، يک رسالت بسيار بزرگ در تببين مسائل مختلف بر عهده دارند، بنابراين بايد مورد حمايت قرار بگيرد.

مرادي با اشاره به اينکه برگزاري نمايشگاه عکس با موضوع بيان دستاوردهاي دولت مردمي در دستور کار متوليان فرهنگ و هنر قرار بگيرد، خاطرنشان کرد: در نيمه دوم سال فراخوان اين نمايشگاه براي ارسال آثار اعلام شود، دغدغه اول دولت سيزدهم حل مشکلات مردم است و در تلاش هستند تا اقتصاد کشور را اصلاح کنند، دشمنان از کار شجاعانه دولت عصبي هستند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07