پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نجات اقتصاد کشور فتح خرمشهر يک ديگر است

کد خبر: 168106 تاریخ انتشار: 1401/03/03
نمایش: 1191
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه يکي از خرمشهرهاي زمان فعلي نجات اقتصاد کشور است، گفت: قطعا اين کار آسان نيست و با عمليات رواني از سوي کساني مواجه مي‌شويم که منافعشان به خطر افتاده است.
غلامعلي حيدري سوم خردادماه در آئين نکوداشت سالروز فتح خرمشهر در شهر فرخشهر با تاکيد بر اينکه فتح خرمشهر يک عبرت بود، اظهار کرد: آزادسازي اين شهر در يک شب اتفاق نيوفتاد، بلکه زحمات بسياري توسط رزمندگان کشيده و شهداي بسياري نيز تقديم شد.

استانداري چهارمحال و بختياري افزود: دشمن با امکانات و تجهيزات نظامي آمده بود تا بماند، اما در مقابل رزمندگان با تلاش و تحمل سختي در مقابل دشمن تا دندان مسلح ايستادند تا به پيروزي رسيدند، در خرمشهرهاي بعدي نيز بايد با همين روحيه حرکت کنيم.

وي با اشاره به اينکه به فرموده مقام معظم رهبري خرمشهرهاي بسياري در پيش است، گفت: استقلال سياسي، کاهش وابستگي، رفع فقر، نجات فرهنگ، شکست داعش، تحريم‌ها و ... مصداق خرمشهرهاي بزرگ است.

حيدري بيان کرد: آزادسازي خرمشهر يک نقطه عطف در تاريخ جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود، برخي از عوامل داخلي به‌جاي اينکه به مردم کمک کنند با صدور بيانيه، عمليات رواني را براي تضعيف روحيه رزمندگان دنبال مي‌کردند، رزمندگان شرايط آزادسازي خرمشهر را براي نسل جوان تبيين کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه يکي از خرمشهرهاي زمان فعلي نجات اقتصاد کشور است، گفت: قطعا اين کار آسان نيست و با عمليات رواني از سوي کساني مواجه مي‌شويم که منافعشان به خطر افتاده است، قطعا اين کار آسيب‌هايي را به‌دنبال دارد تا هدف محقق شود.

وي افزود: اقتصاد ايران در خطر بود، دولت سيزدهم مصوبه مجلس شوراي اسلامي را براي اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها اجرايي کرد، مشکلات را مي‌دانيم، نظارت‌ها افزايش پيدا کرده است، بايد مراقب شرايط باشيم تا از اين پيچ عبور کنيم.

حيدري تاکيد کرد: براي پيگيري مشکلات مردم چهارمحال و بختياري با مسئولان کلان کشور جلسات متعدد برگزار شده است، در سفر رياست جمهوري به استان بودجه بسيار خوبي پيش‌بيني شده است و قطعا اين سفر برکات بسيار خوبي براي استان خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07