پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رئيس‌جمهور:

پروژه‌هاي آبرساني چهارمحال و بختياري تا پايان سال به اتمام مي‌رسد

کد خبر: 178170 تاریخ انتشار: 1401/03/19 09:04:56
نمایش: 1009
اخبار
رئيس‌جمهور با اشاره به پروژه‌هاي آبرساني نيمه‌تمام در چهارمحال و بختياري، گفت: برنامه‌ريزي شده است تا اين پروژه‌ها تا پايان سال به بهره‌برداري برسند، اعتبارات خوبي نيز براي اين پروژه‌ها در نظر گرفته شده است. ​​​​​​​

سيد ابراهيم رئيسي ۱۹ خردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اداي احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ايثارگران استان، اظهار کرد: اين قشر جزء مفاخر استان و کشور محسوب مي‌شوند.
 

رئيس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در چهارمحال و بختياري، افزود: طبيعت بکر، زمينه‌هاي کشاورزي، دامپروري، گردشگري و نيروي انساني کارآمد از جمله ظرفيت‌هاي اين استان است که بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرد، براي توسعه و حل مشکلات به اين استان نگاه ويژه مي‌شود.
 

رئيسي با بيان اينکه خدمت‌رساني به مردم از اهداف سفرهاي استاني است، توضيح داد: در اين سفر نگاه ويژه‌اي به پروژه‌هاي نيمه‌تمامي که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، مي‌شود.
 

رئيس‌جمهور با اشاره به پروژه‌هاي آبرساني نيمه‌تمام در چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: برنامه‌ريزي شده است تا اين پروژه‌ها تا پايان سال به بهره‌برداري برسند، اعتبارات خوبي نيز براي اين پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.
 

وي تاکيد کرد: در جلسه شوراي اداري مصوبات سفر به اطلاع مردم، مديران و اصحاب رسانه مي‌رسد تا در جريان امور قرار بگيرند و مديران موظف به اجراي مصوبات شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06