پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سفر رياست جمهوري موجب شتاب در توسعه استان مي‌شود

کد خبر: 178180 تاریخ انتشار: 1401/03/20 11:22:58
نمایش: 1022
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سفر رييس‌جمهور و جمعي از اعضاي هيات دولت به اين استان گفت: دولت سيزدهم صدق‌الوعده است و تا دو سال آينده اتفاقات خوبي در روند توسعه‌اي استان شکل خواهد گرفت.

غلامعلي حيدري ۲۰ خردادماه با در همايش پياده‌روي «امام رضايي‌ها» در شهرکرد، اظهار کرد: آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي و تعدادي از وزرا و اعضاي هيات دولت در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد مهمان چهارمحال و بختياري بودند و در جريان اين سفر اقدامات بسيار خوبي انجام و اعتبارات مطلوبي براي توسعه استان اختصاص يافت.
 

وي با اشاره به اينکه در اين سفر، مشکلات و مسائل استان از نزديک و به صورت ميداني، لايه به لايه و حوزه به حوزه مورد بررسي قرار گرفت، تصريح کرد: در پايان سفر رييس‌جمهور به استان به اندازه ۱۵ سال بودجه عمراني چهارمحال و بختياري، بودجه و اعتبار براي استان مصوب شد.
 

حيدري به تصويب ۱۰ هزار ميليارد تومان تسهيلات در حوزه‌هاي آب، راه‌هاي ارتباطي، کشاورزي، بهداشتي، ورزشي و فرهنگي و ديگر بخش‌هاي مورد نياز استان در سفر رييس‌جمهور نيز اشاره کرد و در تشريح برنامه‌هاي سفر يادآور شد: آيت‌الله رئيسي در اين سفر در منطق "لبد "به عنوان يکي از کم برخوردارترين مناطق استان حضور يافت، منطقه‌اي که چهار ساعت با مرکز استان فاصله دارد و رييس‌جمهور با حضور در اين بخش از استان با مردم عشاير ديدار و مسائل آنان را از نزديک ارزيابي کرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري حضور وزيران به عنوان نمايندگان تام‌الاختيار هيات دولت در شهرستان‌ها را نيز فرصتي مغتنم براي پيگيري مسائل شهرستان‌ها دانست و گفت: مشکلات استان همچنان در بالاترين سطح مديريتي دنبال خواهد شد همان‌گونه که در اين مدت، در نشست‌هاي مختلف با رئيس‌جمهور و وزرا مسائل برجسته و طرح شده است.
 

وي در ادامه با بيان اينکه شهرک منظريه شهرکرد با مشکلات متعددي در بحث فضاسازي و زيرساختي روبه‌رو است، افزود: اين موضوع باعث شرمندگي خدمتگزاران مردم است و به همين منظور با تشکيل قرارگاه عملياتي و با يک روحيه انقلابي و جهادي، مانور رسيدگي به مشکلات اين منطقه در دستور کار قرار گرفت.
 

حيدري مشکلات پيش آمده در حوزه زيرساختي اين شهرک مسکوني را مربوط به اختلاف‌نظر بين ادارات و نبود انسجام در برخي امور دانست و اظهار داشت: در حالي‌ که رفع اين مشکلات به ۹۰ ميليارد تومان اعتبار نياز داشت اما با اجراي مانور همگاني دستگاه‌هاي اجرايي و وحدت و همدلي، هزينه‌اي صورت نگرفت و کار به‌ خوبي به پيش رفت.
 

استاندار يادآور شد: تلاش خواهد شد اين رويه در شهرک الهيه منظريه، شهرک حوالي لردگان و ۹ روستاي به شدت کمتر برخوردار استان نيز شکل گرفته و امور به سرانجام برسد.
 

وي اتصال شهرک رهبري منطقه لبد بازفت به شبکه سراسري توزيع نيروي برق و ادامه ساخت جاده دسترسي به اين منطقه را پس از سال‌هاي طولاني را نشانه‌اي از صدق الوعده دولت سيزدهم بيان کرد و گفت: براي رسيدگي به مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات شهرک‌هاي مسکوني نياز به فرصت منطقي است که اميد مي‌رود با انسجام و همراهي مردم اين مهم به خوبي انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07