پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پاسخ به درخواست‌هاي مردم از رياست‌جمهوري تا حداکثر يکماه آينده

کد خبر: 178181 تاریخ انتشار: 1401/03/19
نمایش: 911
اخبار
رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري با اشاره به اينکه ۱۰ هزار و ۲۴۰ مطالبه مردمي در سامانه سامد چهارمحال و بختياري تا اين لحظه ثبت شده است، گفت: نامه‌هاي دريافتي حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از پايان سفر رياست‌جمهوري ثبت مي‌شود و پاسخگويي به درخواست‌ها حداکثر تا يکماه آينده انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين احمد صالحي ۱۹ خردادماه در حاشيه بازديد از مرکز سامد براي دريافت مطالبات مردم در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: ۲۹ مجموعه از وزارتخانه‌ها و نهادهاي دولتي و عمومي از ۴۸ ساعت قبل از سفر رياست جمهوري با حضور نماينده تام‌الاختيار وزارت‌خانه با مردم ديدار چهره به چهره دارند.
 

رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري افزود: عموما در هر سفر استاني، نمايندگان تام‌الاختيار رئيس‌جمهور به‌صورت متوسط ۱۴ هزار ملاقات مردمي دارند، تا اين لحظه بالغ بر ۳۰۰۰ پردازش درخواست‌هاي مردمي در چهارمحال و بختياري انجام شده است و پس از رفع ايرادات براي فرد کد رهگيري ارسال مي‌شود.
 

وي در ادامه با اشاره به ستاد پاسخگويي برخط سامانه سامد در سفرهاي رياست جمهوري به استان‌ها، عنوان کرد: کاربران از ساعت ۷‌/۳۰ الي ۹:۳۰ دقيقه براي دريافت مطالبات مردمي پاسخگو هستند.
 

صالحي بيان کرد: در سفرهاي استاني رئيس‌جمهور اداره‌کل رسيدگي به شکايات دفتر رياست جمهوري به درخواست‌هاي عمومي مردم که در گذشته از طريق برگزاري تجمع و تهيه طومار اعلام شده است، نيز رسيدگي مي‌کند.
 

رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري ادامه داد: اداره ارزيابي عملکرد و بازرسي رئيس‌جمهور از يکماه قبل از سفر رياست جمهوري به استان گزارشات فساد و تخلف را جمع‌آوري مي‌کند، اين گزارشات پس از جمع‌بندي در وزارتخانه مربوطه پيگيري مي‌شود.
 

وي با بيان اينکه پس از پايان سفر رياست جمهوري عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي و ميزان رضايتمندي مردم از آن دستگاه‌ها ارزيابي مي‌شود، توضيح داد: اين گزارش به استحضار رئيس‌جمهور مي‌رسد.
 

صالحي تاکيد کرد: مطالبات مردم از هيات دولت در سطح استاني و کشوري پيگيري مي‌شود، اگر درخواست خلاف ضوابط قانوني باشد، فرد اغنا مي‌شود.
 

رئيس مرکز ارتباطات مردمي رياست جمهوري با اشاره به اينکه ۱۰ هزار و ۲۴۰ مطالبه مردمي در سامانه سامد چهارمحال و بختياري تا اين لحظه ثبت شده است، گفت: بيش‌ترين موضوع درخواست‌هاي ثبت شده مربوط به مسائل معيشتي و اشتغال است، نامه‌هاي دريافتي حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از پايان سفر رياست‌جمهوري ثبت مي‌شود و پاسخگويي به درخواست‌ها حداکثر تا يکماه آينده انجام خواهد شد.
 

وي در پايان گفت: نمايندگان تام‌الاختيار رِئيس‌جمهور در شهرستان‌ها براي پاسخگويي به مشکلات مردمي و احصاي مشکلات حضور دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07