پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نتايج سفر رياست جمهوري به استان هر سه‌ ماه يکبار به مردم گزارش داده مي‌شود

کد خبر: 178199 تاریخ انتشار: 1401/03/21
نمایش: 1047
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نتايج مصوبات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري هر سه ماه يکبار به مردم گزارش داده مي‌شود، گفت: مصوبات اين سفر توسط مديران بايد با جديت دنبال شود.
غلامعلي حيدري ۲۱ خردادماه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري  با اشاره به اينکه برخي مناطق محروم استان مانند موگويي، ديناران، سردشت، فلارد، مشايخ و دوپلان، اظهار کرد: بايد اقدامات محروميت‌زدايي با جديت در اين مناطق آغاز شود، از ظرفيت بسيج سازندگي نيز استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي در دستور کار قرار بگيرد، پايين بودن حقوق اين نيروها محل گلايه آن‌ها است و بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وي با تاکيد بر اينکه تجميع روستاهاي لبد در دستور کار قرار بگيرد، عنوان کرد: اين مسئله خدمات‌رساني به مردم را تسهيل مي‌کند، آبرساني به مناطق عشايري نيز در دستور کار قرار بگيرد، کلنگ مدرسه متوسطه اول در منطقه لبد به زمين زده شود.

حيدري در ادامه با اشاره به اينکه گازرساني به روستاهاي لبد در اولويت باشد، عنوان کرد: مصوبات سفر به شهرستان کوهرنگ بايد هرچه سريعتر اجرايي شود، هر هفته به يکي از مناطق محروم استان سفر خواهيم کرد تا از نزديک در جريان اقدامات و اجراي مصوبات قرار بگيريم.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: وزير نيرو در سفر به چهارمحال و بختياري تاکيد کردند که مشکلي براي اجراي طرح‌هاي آبرساني به روستاها و شهرها ندارد، اجراي شبکه‌هاي فاضلاب نيز در دستور کار قرار بگيرد.

 وي با اشاره به اينکه نتايج مصوبات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري هر سه ماه يکبار به مردم گزارش داده مي‌شود، توضيح داد: مصوبات اين سفر توسط مديران بايد با جديت دنبال شود، معاون عمراني استاندار مسئول پيگيري مصوبات سفر و ارائه گزارش در اين خصوص خواهد بود.

حيدري با بيان اينکه آسفالت راه‌هاي روستايي منطقه لبد در بازفت تا يکماه آينده به اتمام برسد، تاکيد کرد: مصوبات سفر به دهستان موگويي بايد با جديت دنبال شود، براي پيگيري مصوبات به اين منطقه سفر خواهيم کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: درخواست داريم که اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان هرچه سريعتر اختصاص پيدا کند، زيرا اين استان سردسير است و زمان عمليات عمراني محدود است.

علي حيدري- سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: ۲۰۰ ميليارد تومان براي حل مشکلات مردم شهرک منظريه  اختصاص پيدا کرده است و شهرداري کار را پيگيري مي‌کند، در مرحله بعدي مانور خدمت در منظريه اجرا مي‌شود.

وي افزود: کلنگ‌زني ايستگاه راه‌آهن و ۱۵ هزار واحد مسکوني در طرح نهضت ملي مسکن با حضور وزير کشور در چهارمحال و بختياري انجام شد. 

حيدري يادآور شد: ۲۰ هزار ميليارد تومان اعتبار در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07