پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کيفيت جايگزين کميت در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي شود

کد خبر: 178267 تاریخ انتشار: 1401/04/01 14:46:25
نمایش: 763
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه گاهي در مناسبت‌هاي مختلف شاهد اجراي برنامه‌هاي متعدد توسط دستگاه‌هاي اجرايي هستيم، گفت: به جاي ارائه ليست‌هاي طولاني، چند برنامه شاخص اجرا کنيم، کيفيت، جايگزين کميت در اجراي برنامه‌ها شود.

محسن حسين ميرزايي اول تيرماه در جلسه ستاد هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه عزت و امنيت امروز کشور مرهون شهدا و ايثارگران است، اظهار کرد: هر که تا ابد در کشور ايران متولد شود، مديون شهدا و ايثارگران است، شهدا دين بزرگي بر گردن ما دارند.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه گاهي در مناسبت‌هاي مختلف شاهد اجراي برنامه‌هاي متعدد توسط دستگاه‌هاي اجرايي هستيم، عنوان کرد: به جاي ارائه ليست‌هاي مطول، چند برنامه شاخص اجرا شود، کيفيت، جايگزين کميت در اجراي برنامه‌ها شود.
 

وي افزود: مي‌توان به‌جاي ارائه اجراي چند برنامه مختلف در هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي، يک برنامه شاخص پيش‌بيني شود تا بتوان بازخورد آن را پس از اجرا گرفت، بسياري از جوانان و نوجوانان در چهارمحال و بختياري با افکار و انديشه‌هاي شهيد استکي آشنايي ندارند، برنامه‌هاي اين هفته بر اين محور باشد.
 

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه برنامه‌اي موفق و تاثيرگذار است که مردم در آن نقش‌آفرين باشند، يادآور شد: بايد براي تاثيرگذاري برنامه‌هاي فرهنگي مديريت آن‌ را به مردم بسپاريم، براي مثال شاهد برگزاري کنگره شهداي عشاير با حضور پرشور مردم بوديم، بايد به مردم بها بدهيم.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: فضاسازي در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي بايد مورد توجه باشد، جوانان و نوجوانان بايد در اين مناسبت‌ها تغيير را در فضاي حقيقي و مجازي احساس کنند، اين تغييرات بايد ملموس باشد.
 

وي با بيان اينکه اميدآفريني از تاکيدات مقام معظم رهبري است، گفت: ايشان در پيام اخير خود فرمودند: هر کسي آگاهانه يا ناآگاهانه کاري کند که اميد مردم نااميد شود، آب به آسياب دشمن مي‌ريزد، بايد باتوجه به بيانيه گام دوم و جهاد تبيين در جامعه اميدآفريني کرد.
 

حسين‌ميرزايي تصريح کرد: نان برخي از افراد در ايجاد تفرقه است، سوءتفاهمات و هجمه‌ها موجب نااميدي در جامعه مي‌شود، بايد براي ايجاد وفاق و دوستي در جامعه تلاش کنيم.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: براي گراميداشت شهداي هفتم تير در مسجد جامع شهرکرد برنامه فرهنگي پيش‌بيني شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07