پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

مصمم به اجراي طرح توسعه کارخانه فولاد تاراز شهرکرد هستيم

کد خبر: 178273 تاریخ انتشار: 1401/04/02 19:31:27
نمایش: 705
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مصمم به اجراي طرح توسعه کارخانه فولاد تاراز شهرکرد هستيم، در همين راستا نيز جلساتي با وزير اقتصاد و دارايي براي تامين اعتبارات مورد نياز برگزار شده است.
غلامعلي حيدري در بازديد از خط توليد کارخانه فولاد تاراز شهرکرد و در جمع مديران اين واحد توليدي با اشاره به اينکه ايجاد اشتغال پايدار از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولتمردان در دولت سيزدهم است، اظهار کرد: توسعه واحدهاي توليدي نظير فولاد مي‌تواند به ايجاد اشتغال پايدار و افزايش توليد کمک کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مصمم به اجراي طرح توسعه کارخانه فولاد تاراز شهرکرد هستيم، در همين راستا نيز جلساتي با وزير اقتصاد و دارايي براي تامين اعتبارات مورد نياز برگزار شده است.

وي با بيان اينکه مطالبات مديران واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري توسط مجموعه مديريتي استان از بالاترين سطح ممکن پيگيري مي‌شود، توضيح داد: مديران واحدهاي توليدي نيز براي تحقق اهداف تعيين شده بايد تمام توان خود را به‌کار بگيرند.

حيدري در ادامه با اشاره به اينکه بسياري از مشکلات اجتماعي موجود در جامعه، ريشه در مشکلات اقتصادي و بيکاري دارد، تصريح کرد: امروز توليدکنندگان در خط مقدم حل مشکلات اقتصادي و ايجاد اشتغال هستند و قطعا تلاش آن‌ها در محضر پروردگار بي‌پاسخ نخواهد ماند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: مسئولان براي رفع مشکلات واحدهاي توليدي استان مصصمم هستند، در همين راستا نيز اقداماتي در حال انجام است.

گفتني است؛ در پايان اين جلسه مقرر شد طرح توسعه کارخانه فولاد تاراز تا پايان آبان‌ماه سال‌جاري اجرايي و ۱۰۰ شغل مستقيم و ۲۰۰ شغل غيرمستقيم به همين واسطه ايجاد شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07