پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نظارت بر هزينه‌کرد اعتبارات استان در ۱۴۰۰ در اولويت قرار دارد

کد خبر: 178426 تاریخ انتشار: 1401/04/19 17:33:14
نمایش: 944
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: قطعا نظارت بر فرآيند جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ و هزينه‌کرد اين اعتبارات در استان در اولويت قرار خواهد گرفت، اجازه نخواهيم داد حتي يک ريال از اعتبارات برگشت بخورد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي حيدري با اشاره به اينکه مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا پايان شهريورماه سال‌جاري تمديد شده است، اظهار کرد: طبق تاکيدات استاندار در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان، مديران دستگاه‌هاي اجرايي موظف شدند تا روند جذب اعتبارات اختصاص يافته به استان تسريع شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: قطعا نظارت بر فرآيند جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ و هزينه‌کرد اين اعتبارات در اولويت قرار خواهد گرفت، اجازه نخواهيم داد حتي يک ريال از اعتبارات برگشت بخورد.

وي تاکيد کرد: از گزارشات مردمي و گروه‌هاي مطالبه‌‌گر در بحث تخلفات احتمالي در هزينه‌کرد بودجه ۱۴۰۰ در محل تعيين شده استقبال خواهيم کرد و هيچ‌گونه نگراني بابت بازگشت اعتبار و هزينه‌کرد ناصحيح اعتبارات در استان وجود ندارد.

حيدري در پايان اطمينان خاطر داد: بخش قابل توجهي از اعتبارات جذب نشده چهارمحال و بختياري در سال ۱۴۰۰ در مراحل نهايي پرداخت به پيمانکاران است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07