پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي نقش موثري در ايجاد اتحاد در کشور دارند

کد خبر: 178453 تاریخ انتشار: 1401/04/22
نمایش: 846
اخبار
سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمنان کوردل جمهوري اسلامي درصدد هستند تا به وحدت و همدلي بين آحاد مردم آسيب وارد کنند، روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي نقش بي بديلي در ايجاد اتحاد و انسجام در کشور دارند.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، مهران مرادي در جمع اعضاي شوراي مرکزي روابط‌عمومي‌هاي استان با اشاره به اينکه دشمنان جمهوري اسلامي درصدد هستند تا با استفاده از ابزارهاي مختلف و فضاي رسانه‌ا‌ي در کشور ايجاد ناامني کنند، اظهار کرد: شهادت دو تن از ماموران ناجا در مقابله با يک شرور در شهرستان فارسان مصداق اين مسئله است.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمنان کوردل جمهوري اسلامي درصدد هستند تا به وحدت و همدلي بين آحاد مردم آسيب وارد کنند، روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي نقش بي بديلي در ايجاد اتحاد و انسجام در کشور دارند.

وي با تاکيد بر اينکه روابط عمومي‌ها واسط بين رسانه‌ها و مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي بيان عملکردها و دستاوردها هستند، بيان کرد: تمام زحمات مديران و کارکنان يک مجمموعه در گرو عملکرد روابط عمومي است و اگر روابط عمومي نتواند همپاي سيستم، پيش برود، زحمات مجموعه ديده نخواهد شد.

مرادي اطلاع‌رساني درست در خصوص عملکرد دولت را يکي از مصاديق جهاد تبيين دانست و افزود: اطلاع‌رساني صحيح نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي مي‌کند و موجب ايجاد اميد در بين مردم خواهد شد.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: براي دوره‌هاي آموزشي و سوادرسانه‌اي براي مديران و فعالان حوزه روابط‌عمومي با حضور اساتيد  برجسته بسيار حائز اهميت است، اين مسئله مورد توجه شوراي مرکزي روابط‌عمومي استان قرار بگيرد.

وي در پايان يادآور شد: در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري، روابط‌عمومي‌ها زحمات بسيار زيادي در انعکاس اخبار و دستاوردهاي سفر کشيده‌اند، در برنامه‌اي از زحمات روابط‌عمومي‌هاي استان تجليل به‌عمل خواهد آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07