پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روابط‌عمومي‌ها بايد تعامل بسيار خوبي با اصحاب رسانه داشته باشند

کد خبر: 178460 تاریخ انتشار: 1401/04/23 14:50:59
نمایش: 961
اخبار
سرپرست حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: روابط‌عمومي‌ها بايد تعامل بسيار خوبي با اصحاب رسانه و خبرگزاري‌ها داشته و پناهگاه اين قشر باشند، اين موضوع در چند مرتبه مورد تاکيد قرار گرفته است.
مهران مرادي ۲۳ تيرماه در همايش تجليل از روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري با انتقاد از عدم حضور برخي مديران در اين همايش، اظهار کرد: مديران بايد به جايگاه روابط‌عمومي در دستگاه‌هاي اجرايي توجه ويژه‌اي داشته باشند، استاندار تاکيد ويژه‌اي بر استفاده از ظرفيت اين قشر در دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارند.

سرپرست حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري  با تاکيد بر اينکه نقش روابط‌عمومي‌ها در دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌ها بي‌بديل است، عنوان کرد: دستگاهي پويا است که روابط‌عمومي آن دستگاه پويا و با تحرک باشد، اگر دستگاهي داراي يک مدير روابط‌عمومي قوي نباشد، عملکرد آن مجموعه به‌درستي بيان نخواهد شد.

مرادي با بيان اينکه روابط‌عمومي يکي از مشاغل پر استرس است، خاطرنشان کرد: مديران بايد قدردان زحمات اين قشر باشند.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: مديران روابط‌عمومي بايد از شيوه‌هاي مخاطب‌پسند در عرصه اطلاع‌رساني استفاده کنند، مدير روابط‌عمومي اگر با تکنولوژي روز آشنا نباشد، نمي‌تواند رسالت خود را به بهترين نحو انجام دهد.

وي ادامه داد: گزارشات خبري بايد به شيوه هنرمندانه در اختيار مخاطب قرار بگيرد، استفاده از ابزار هنر باعث افزايش جذابيت در اين حوزه خواهد شد.

مرادي با تاکيد بر اينکه انعکاس عملکرد مسئولان به منزله انعکاس دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، گفت: دشمن به‌دنبال ياس و نااميدي است، روابط‌عمومي‌ها مي‌توانند با انعکاس واقعيت‌ها در جامعه اميدآفريني کنند، اما روابط‌عمومي‌ها نبايد از کاه، کوه بسازند.

سرپرست حوزه استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تصريح کرد: روابط‌عمومي‌ها بايد تعامل بسيار خوبي با اصحاب رسانه و خبرگزاري‌ها داشته و پناهگاه اين قشر باشند، اين موضوع در چند مرتبه مورد تاکيد قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07