پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد استاندار چهارمحال و بختياري از پروژه‌هاي عمراني در شهرستان فارسان

کد خبر: 178463 تاریخ انتشار: 1401/04/23 20:58:22
نمایش: 863
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با سفر به شهرستان فارسان از برخي پروژه‌هاي عمراني در اين شهرستان بازديد به‌عمل آورد تا از نزديک در جريان روند عمليات اجرايي اين پروژه‌ها قرار بگيرد.
غلامعلي حيدري ۲۳ تيرماه در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي عمراني شهرستان فارسان در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه در سفر رياست جمهوري به استان اعتبارات قابل توجهي به پروژه‌هاي نيمه‌تمام استان اختصاص يافت، اظهار کرد: با تزريق  اعتبار اين پروژه‌ها فعال مي‌شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بازديد و سرکشي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام در دستور کار قرار دارد، امروز از محور چهارخطه فارسان- باباحيدر به کوهرنگ، پروژه سد باباحيدر بازديد به‌عمل آمد، اميدواريم اين پروژه‌ها هر چه سريعتر تکميل و به بهره‌برداري برسد.

وي تصريح کرد: درصدد هستيم با جذب اعتبارات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ظرف دو سال پروژه‌هاي پيشران استان را به بهره‌برداري برسانيم.

حيدري با بيان اينکه استفاده از ظرفيت قرارگاه امام حسن مجتبي و قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا نيز براي تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام در چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار دارد، بيان کرد: تفاهم‌نامه‌اي براي آبرساني به روستاهاي محروم، آسفالت راه روستايي و ساخت مسکن با قرارگاه امام حسن مجتبي منعقد شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در گام اول قرارگاه امام حسن مجتبي به ۱۵۰ روستا آبرساني خواهد کرد و در مراحل بعد احداث ۱۵ سد خاکي، احداث ۱۰۰۰ مسکن و اجراي ۶۰۰ کيلومتر راه روستايي انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07