غلامعلي حيدري ۲۵ تيرماه در ديدار با مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه انتظارات مردم از دولت سيزدهم بالا رفته است، اظهار کرد: مديران بايد با کار جهادي، اميدي که در مردم شکل گرفته است را عمقبخشي کنند.
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه يک تيم تازه نفس در مجموعه سازمان تامين اجتماعي مسئوليت گرفتهاند، گفت: مردم بايد تغييرات مديريتي در اين مجموعه را با عملکرد بسيار خوب و تلاش احساس کنند، اعتماد عمومي سرمايه است و بايد در راستاي حفظ اين سرمايه بکوشيم.
وي با اشاره به وجود برخي قوانين دست و پاگير در دستگاههاي اجرايي براي ارائه خدمت به مردم، بيان کرد: با تشکيل يک کارگروه فرآيند اداري بازتعريف شود، موانع و بروکراسي اداري در ارائه خدمات با نظرسنجي از مردم و کارکنان مورد بررسي قرار بگيرد و رفع شود.
حيدري با اشاره به اينکه نيروها و کارکنان سازمان تامين اجتماعي در شعب و مراکز درماني بايد آموزش ببينند، بيان کرد: اين مسئله بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد، همچنين سرکشي و نظارت از زيرمجموعه در دستور کار باشد، تکريم ارباب رجوع اهميت بالايي دارد.
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ملاقاتهاي مردمي و حضور مديران و معاونان سازمان تامين اجتماعي مورد توجه قرار بگيرد، خاطرنشان کرد: اين مسئله به احصاي مشکلات و حل مشکلات کمک ميکند.
وي با بيان اينکه مراکز درماني تامين اجتماعي در چهارمحال و بختياري ميتواند کمبودهاي بخش بهداشت و درمان استان را جبران کند، تصريح کرد: خدمات ارائه شده توسط اين سازمان چشمگير است، اما با شرايط مطلوب فاصله دارد و بايد خلاها پر شود، آمادگي لازم براي پشتيباني و حمايت از اين مجموعه وجود دارد.
حيدري با تاکيد بر اينکه تعارضات بين سازمان تامين اجتماعي و مراکز درماني دولتي و بيمهها بايد حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: اين مسئله نيازمند همافزايي، تعامل و پيگيري از مسئولان بالادستي است.
استاندار چهارمحال و بختياري افزود: خدمات ارائه شده توسط سازمان تامين اجتماعي از طريق صدا وسيما، رسانهها و فضاي مجازي در مناسبتهاي مختلف اطلاعرساني شود.
وي تاکيد کرد: نيروهاي توانمند در مجموعههاي مختلف سازمان تامين اجتماعي بکارگيري شود، در اين مجموعه بايد تحول ايجاد شود و مردم اين تغيير را احساس کنند.