پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معاون اداري مالي استانداري: تمامي استخدامي‌ها در استانداري با ضابطه هستند

کد خبر: 178483 تاریخ انتشار: 1401/04/26
نمایش: 821
اخبار
حميدرضا فاضلي- سرپرست معاونت امور اداري، اداره‌کل اداري و مالي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هيچ استخدام خارج از ضوابط در استانداري صورت نگرفته است.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري سيد حميدرضا فاضلي با اشاره به شائبه‌هاي مطرح شده در فضاي مجازي در خصوص بکارگيري و استخدام بدون ضابطه در استانداري، اظهار کرد: شفافيت و رفع ابهامات در خصوص مطالب مطرح شده در فضاي مجازي در دستور کار معاونان و مديران کل اين مجموعه قرار دارد.

سرپرست معاونت امور اداري، اداره‌کل اداري و مالي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در سال گذشته 44 نفر در استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه استان به‌کارگيري شده‌اند، توضيح داد: اين افراد در هشتمين آزمون فراگير استخدامي دستگاه‌هاي اجرايي کشور در سال 88-89  پذيرفته شدند و سپس فرآيند گزينش، مصاحبه و استخدام اين افراد بر اساس روال قانوني انجام شد.

وي افزود: نيروهاي جديدالاستخدام در اسفندماه سال 1400 و با پيگيري استاندار چهارمحال و بختياري در فرمانداري‌هاي جديدالاتاسيس و مناطق محروم استان بکارگيري شدند و فرآيند جذب و استخدام اين افراد کاملا قانوني و مستندات موجود است.

فاضلي در ادامه با بيان اينکه شائبه‌هايي هم در خصوص بکارگيري و استخدام يکي از مشاوران استاندار چهارمحال و بختياري در فضاي مجازي مطرح شده است، بيان کرد: اين فرد بر اساس ضوابط قانوني به‌عنوان مشاوره و دستيار رسانه در استانداري مشغول به فعاليت است و هيچ‌گونه رابطه استخدامي بين مشاور رسانه‌اي استاندار و مجموعه وزارت کشور وجود ندارد.

سرپرست معاونت امور اداري، اداره‌کل اداري و مالي استانداري چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌هاي صادره از سوي سازمان امور اداري و استخدامي کشور، استانداران مي‌توانند افرادي را با عنوان مشاور براي مدت معلوم به‌کارگيري کنند که اين مسئله هيچ‌گونه بار حقوقي براي مجموعه ندارد و اين افراد رابطه استخدامي با استانداري ندارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07