پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معافيت مالياتي موسسات خيريه، مشروط بر ثبت اطلاعات حمايتي در سامانه وزارت کار

کد خبر: 178487 تاریخ انتشار: 1401/04/26 15:19:14
نمایش: 628
اخبار
مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه خيريه نيز مي‌توانند مشمول معافيت‌‌هاي مالياتي شوند، گفت: اين مسئله نيازمند رعايت برخي شروط است.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري دوره آموزشي قوانين و معافيت‌هاي مالياتي براي سازمان‌هاي مردم نهاد استان به همت دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري برگزار شد.

شهرام خواجوي 26 تيرماه در اين جلسه با تاکيد بر اينکه سازمان‌هاي مردم نهاد، يکي از ارکان دستيابي به توسعه پايدار و تحقق مردم سالاري ديني در جامعه هستند، اظهار کرد: بنابراين اين نهادها بايد در مسائل مختلف مانند بيمه و ماليات اطلاعات خود را به روز کنند. 

مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سازمان‌هاي مردم نهاد در حوزه خيريه نيز مي‌توانند مشمول معافيت‌ هاي مالياتي  شوند، گفت: يکي از شروط اصلي معافيت مالياتي موسسات خيريه حمايت  از اقشار آسيب‌پذير حمايت است، البته بايد تمامي اطلاعات حمايت‌ها و کمک‌هاي خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي ثبت کنند تا از معافيت‌هاي مالياتي برخوردار شوند.

وي افزود: از شروط ديگر جهت معافيت‌هاي مالياتي اين موسسات خيريه،  تسليم اظهارنامه مالياتي است و سمن‌ها بايد دفاتر خود را در اسفندماه پلمب کنند.

خواجوي بيان کرد: برنامه زمانبندي براي بازديد و نظارت از سازمان‌هاي مردم نهاد چهارمحال و بختياري اطلاع‌رساني مي‌شود.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان گفت: سازمان‌هاي مردم نهادي که پروانه فعاليت آن‌ها به اتمام رسيده است، بايد نسبت به تمديد مجوز فعاليت اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07