پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سرکشي مسئولان از خانواده جانباز دفاع مقدس و پدر دو معلول

کد خبر: 178488 تاریخ انتشار: 1401/04/26 15:50:08
نمایش: 854
اخبار
محسن حسين‌ميرزايي- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري، مهران مرادي- سرپرست حوزه استاندار و روابط‌عمومي، مديرکل سازمان بهزيستي با خانواده جانباز و رزمنده دفاع مقدس و پدر دو فرزند معلول ديدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، جمعي از مسئولان استاني با خانواده جانباز و رزمنده دفاع مقدس و پدر دو فرزند معلول ديدار و گفت‌وگو کردند.

محسن حسين‌ميرزايي- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نگهداري از دو فرزند معلول توسط اين فرد جانباز کار بسيار بزرگي است، اظهار کرد: مشکلات اين خانواده بايد به‌صورت ويژه پيگيري شود.

 وي بيان کرد: اگر مسئولان در رابطه با ارائه خدمات به اين خانواده کوتاهي انجام داده‌اند بايد اکنون اين مسئله با خدمت‌رساني، جبران شود.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته وام مسکن معلولان به اين خانواده داراي دو فررند معلول تعلق مي‌گيرد.

مهران مرادي- سرپرست حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري در اين ديدار با تاکيد بر اينکه تمامي مردم ايران مديون ايثارگري شهدا  و جانبازان دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: قطعا اقدام اين جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس در نگهداري از چند فرزند معلول قابل تقدير است و اين نشان از ايثار و از خودگذشتگي اين پدر و مادر دلسوز دارد.

وي بيان کرد: قطعا دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه از جمله سازمان بهزيستي و اداره‌کل بنياد شهيد و امور ايثارگران بايد حل مشکلات اين خانواده را در دستور کار قرار دهند.

مرادي تاکيد کرد: قدرداني و دلجويي از خانواده‌هاي ايثارگران و شهدا بايد در دستور کار تمامي مسئولان قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07