پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پويايي و پيشرفت کشور مرهون اعتماد به جوانان است

کد خبر: 178506 تاریخ انتشار: 1401/04/28 19:22:40
نمایش: 935
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال وبختياري گفت: در صحنه‌هاي حساس نظام هر کجا به جوانان اعتماد کرديم، پويايي و پيشرفت حاصل شد.
محسن حسين ‌ميرزايي ۲۸ تيرماه در نشست با جوانان در همايش " حرکت" به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد، اظهار کرد: تلاش براي خدمت‌رساني به مردم بايد سرعت بيشتري داشته باشد و جوانان به عنوان قشر موثر و دغدغه مند بايستي  وارد عرصه فعاليت  شوند، زيرا در تمامي صحنه‌هاي حساس اين نظام هر کجا کار به جوانان سپرده شد، پويايي و پيشرفت حاصل شد. 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال وبختياري افزود:  بر همين اساس مسئولان دولت سيزدهم عزم خود را براي استفاده از جوانان در تصميم‌سازي  و نقش‌آفريني در استان و کشور جزم کرده‌اند.

وي بيان کرد: براي رسيدن به چشم‌انداز بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي، مدنظر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و راهبردهاي اجرايي برنامه، توجه به فعاليت‌هاي مردم پايه، نقش ‌فريني جوانان، تمرکز زدايي در تصميم گيري‌ها از بدنه دولت را بسيار ضروري است و همه مديران نيز مکلف هستند تا با کار انقلابي به‌گونه‌اي حرکت کنند که عموم مردم نيز سرعت و شتاب رو به رشد خدمت‌رساني را احساس کنند.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر باور مديران ارشد چهارمحال و بختياري به جوانگرايي در سيستم تصميم‌سازي، اضافه کرد: اعتماد به اين قشر يکي از ملزومات اصلي پيشرفت هر جامعه است و بر همين اساس در چينش مديران استاني، بخش قابل توجهي را به جوانان اختصاص داده‌ايم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال وبختياري بر لزوم ارائه راهکارهاي عملي در نشست‌هاي تخصصي با جوانان دغدغه‌مند تاکيد و گفت: متاسفانه در جلسه با نخبگان حوزه هاي مختلف، غالب صحبت ها کلي گويي و بيان مسئله است، در صورتيکه علاوه بر شناسايي دلايل و مشکلات مي‌بايستي به سمت ارائه راهکارهاي اجرايي موثر برويم و در اين راه دشوار، همگي وارد ميدان شويم.

حسين ميرزايي حرکت به سمت‌محله محوري در شناسايي مشکلات مردم را بسيار ضروري و لازمه رسيدن به تعالي جامعه دانست و بر لزوم واگذاري امور و نقش آفريني عامه مردم بالاخص مشارکت جوانان تاکيد کرد.

وي در پايان بر  استفاده از نخبگان، تشکيل هسته هاي منطقه اي براي جمع بندي نيازمندي هاي جامعه تاکيد و بيان کرد: با شناسايي و تجميع ظرفيت نيروهاي انقلابي در سراسر چهارمحال و بختياري، به دنبال اجراي تفکرات مردمي براي خدمت رساني هستيم، لذا نخبگان هر منطقه با تشکيل هسته‌هاي محله‌محور، مشکلات را شناسايي و راهکارها و پيشنهادات تخصصي خود را براي حل مشکلات بر اساس اولويت ها ارايه دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07