پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حفظ محيط‌زيست بدون کمک و حمايت مردم امکان‌پذير نيست

کد خبر: 178511 تاریخ انتشار: 1401/04/29 17:29:59
نمایش: 759
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: حفظ محيط‌زيست بدون کمک و حمايت مردم امکان‌پذير نيست، بنابراين بايد حفاظت از اين مجموعه، مردمي شود.

علي حيدري_سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري ۲۹ تيرماه در آيين معارفه مديرکل حفاظت محيط‌زيست چهارمحال و بختياري با اشاره به شرايط زيست‌محيطي ويژه در استان، اظهار کرد: محيط‌زيست بدون کمک و حمايت مردم امکان‌پذير نيست، بنابراين بايد حفاظت از اين مجموعه مردمي شود.
 

وي افزود: لازم است قوانين و مقررات براي حوزه محيط‌زيست، به گونه‌اي وضع شود که کليات آن براي به‌کار گرفتن بيش‌تر مردم در حوزه محيط‌زيست، اصلاح شود.
 

حيدري با اشاره به وجود بيش از ۸۵ درصد مساحت استان در عرصه منابع طبيعي و محيط‌زيست و زيست‌گاه‌هاي مهم، تصريح کرد: لازم است با توجه به اين پتانسيل‌ها، نگاه‌ ويژه‌اي به استان از لحاظ بودجه‌اي و اعتباري صورت گيرد تا آيندگان از وجود اين ظرفيت‌ها بهره‌مند بمانند، بنابراين انتظار مي‌رود به استان‌هاي محروم توجه ويژه‌اي صورت گيرد تا برخي از مشکلات آن‌ها برطرف شود.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري بيان کرد: البته در سفر رييس جمهور به چهارمحال و بختياري مصوبات و اعتبارات خوبي با حمايت سازمان محيط‌زيست کشور به اين استان به تصويب رسيد، اما براي خدمت‌رساني بهتر به مردم بايد، تزريق اعتبار صورت گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06