پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران بايد به جايگاه واقعي خود برسند

کد خبر: 178520 تاریخ انتشار: 1401/04/30
نمایش: 750
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه خبرنگاران جزو اقشار مهم و تاثيرگذار در جامعه هستند، گفت: خبرنگاران بايد به جايگاه واقعي خود برسند.
محسن حسين ميرزايي ۳۰ تيرماه در شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اعضاي اين شورا با دغدغه‌مندي در جلسات حضور پيدا کنند، اظهار کرد: مي‌توان با استفاده از اين ظرفيت در راستاي اميداآفريني تلاش کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه خبرنگاران جزو اقشار مهم و تاثيرگذار در جامعه هستند، عنوان کرد: خبرنگاران بايد به جايگاه واقعي خود برسند، خبرنگاران واسط بين مردم و مسئولان هستند و هنرمندانه مطالبات را به گوش مسئولان مي‌رسانند.

وي افزود: خبرنگاران جزو اقشاري هستند که مي‌توانند در پيشرفت و تعالي استان موثر باشند، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري براي جايگاه خبرنگاران ارزش ويژه‌اي قائل باشند، مراسم تجليل از خبرنگاران به نحو مقتضي و با برنامه‌ريزي صحيح انجام شود تا شاهد رضايتمندي اين قشر باشيم.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه اطلاع‌رساني در موضوعات مختلف بايد به‌طور دقيق و مستمر انجام شود، گفت: اين مسئله تاثيرگذاري بالاتري خواهد داشت.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه برگزاري تورهاي خبري براي بازديد از پروژه‌هاي عمراني اقدام ارزشمندي است، يادآور شد: روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي فعال‌تر شوند.

وي بيان کرد: آمادگي لازم براي برگزاري جلسات تخصصي با خبرنگاران چهارمحال و بختياري وجود دارد، وضعيت بيمه و معيشت خبرنگاران مورد توجه قرار بگيرد.

حسين‌ميرزايي از تشکيل کميته اجرايي کردن فرامين مقام معظم رهبري در چهارمحال و بختياري خبر داد و افزود: محتوا در اختيار رسانه‌ها قرار بگيرد، از تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي خبرنگاران تقدير مي‌کنيم و اميدواريم اين قشر مسئولان را در انجام خدمت ياري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07