پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ستاد ويژه‌اي براي پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به استان تشکيل شود

کد خبر: 178540 تاریخ انتشار: 1401/05/01 21:49:37
نمایش: 665
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با احتساب اعتبارات سال ۱۴۰۱ و سفر رياست جمهوري، حدود ۱۵ هزار ميليارد تومان اعتبار به استان تخصيص پيدا کرده است، براي پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به استان ستاد ويژه‌اي در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکيل شود و جلسات آن هر دو هفته يکبار با حضور مديران‌کل برگزار شود.

غلامعلي حيدري اول مردادماه در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بخشي از اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان ابلاغ شد، اظهار کرد: تلاش شد تا اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان به‌صورت عادلانه در بين شهرستان‌ها تقسيم شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: با احتساب اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان و اعتبارات سال ۱۴۰۱، حدود ۱۵ هزار ميليارد تومان اعتبار به استان تخصيص پيدا کرده است، براي پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به استان ستاد ويژه‌اي در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکيل شود و جلسات آن هر دو هفته يکبار با حضور مديران‌کل برگزار شود.
 

وي با اشاره به اينکه يک نامه به وزارتخانه‌هاي مختلف براي پيگيري مصوبات سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري با امضاي استاندار ارسال شود، گفت: باتوجه به محدوديت فصل کار در پروژه‌هاي عمراني، بايد هر چه سريعتر اعتبارات سفر جذب و تاکيد شود تا اعتبارات در ۶ ماهه ابتدايي سال به استان اختصاص پيدا کند.
 

حيدري افزود: برش اعتباري پروژه‌هاي سفر رياست جمهوري به چهارمحال  و بختياري به تفکيک در اختيار شهرستان‌ها قرار بگيرد، همچنين مصوبات سفر در هر شهرستان به فرماندار اعلام شود، بايد مصوبات سفر به‌صورت مستمر از وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه پيگيري شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه معاونت اقتصادي استانداري مصوبات سفر رياست جمهوري در بخش تسهيلات را از مديران عامل بانک‌هاي کشور پيگيري کند، يادآور شد: بايد روند پرداخت تسهيلات روان‌سازي شود.
 

وي با بيان اينکه روند جذب اعتبارات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختياري سرعت گرفته است، توضيح داد: در ارزيابي مديران بحث ميزان جذب اعتبارات لحاظ مي‌شود، همچنين مديران براي جبران کسري بودجه بايد املاک مازاد خود را به‌فروش برسانند.
 

حيدري تصريح کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي تا هفته دولت فرصت دارند که ادارات متناظر خود را در شهرستان‌هايي که هنوز اداره متناظرشان مستقر نشده است، مستقر کنند، اگر مديري اين کار را انجام ندهد با او برخورد خواهيم کرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد تمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام در استان فعال شود، گفت: فرمانداران با همکاري شوراهاي اسلامي شهر و روستا هر چه سريعتر نسبت به حل مشکلات اجتماعي مرتبط با پروژه‌هاي عمراني اقدام کنند، قطعا با اجراي مصوبات سفر شاهد تحول در استان خواهيم بود.
 

وي عنوان کرد: افزايش پروازهاي فرودگاه شهرکرد در اولويت مديرکل راه و شهرسازي قرار بگيرد، مقرر شد هر روز يک پرواز به پايتخت از فرودگاه شهرکرد انجام شود، همچنين درصدد اضافه شدن پرواز عسلويه، کويت و چابهار به پروازهاي فرودگاه شهرکرد هستيم.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه مديران‌کل نسبت به تغيير مديران کم کار در شهرستان‌ها اقدام کنند، اضافه کرد: همچنين مديران نبايد از خودروهاي اداري براي انجام کار شخصي استفاده کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06