پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
/ايرنا/

يک پرواز به برنامه فرودگاه شهرکرد اضافه شد

کد خبر: 178542 تاریخ انتشار: 1401/05/02 12:34:04
نمایش: 690
اخبار
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از اضافه شدن يک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران به برنامه‌هاي فرودگاه شهرکرد خبر داد و گفت: با حساب پرواز جديد، در هفته سه پرواز از شهرکرد به تهران برقرار است.

حسينعلي مقصودي روز يکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا افزود: درصدد هستيم تا روزانه يک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران داشته باشيم که اين مهم با تامين هواپيما در آينده نزديک محقق مي‌شود.
 

وي ادامه داد: علاوه‌بر مقصد تهران، در نظر داريم تا پرواز به عسلويه و چابهار نيز به برنامه‌هاي فرودگاه شهرکرد اضافه شود که اين موضوع در سفر رييس‌جمهور نيز مورد پيگيري قرار گرفت و قبل از آن نيز از سوي نمايندگان مجلس و مديران ارشد استان پيگيري‌هاي متعدد انجام گرفت که اميد مي‌رود در اين خصوص نيز در آينده نزديک موفق به دريافت مجوز شويم.
 

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه فرودگاه شهرکرد يک فرودگاه بين‌المللي است و ظرفيت پروازهاي خارجي را نيز دارد، خاطرنشان کرد: پس از اينکه مجوز افزايش پروازهاي داخلي را دريافت کرديم تلاش مي‌شود تا مجوز براي پرواز به کشور کويت و عتبات عاليات نيز گرفته شود.
 

مقصودي خاطرنشان کرد: براي افزايش پرواز نياز به اضافه شدن هواپيما به فرودگاه داريم که اگرچه با شرکت‌هايي نظير ماهان و پارس‌اير مذاکراتي انجام گرفته است اما چون مشکل کمبود هواپيما ملي است منتظر هستيم تا سهميه استان در اين خصوص درنظر گرفته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06