پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

طرح هر دانش‌آموز يک مهارت در چهارمحال و بختياري اجرا شود

کد خبر: 178601 تاریخ انتشار: 1401/05/06
نمایش: 524
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اجراي طرح هر دانش‌آموز يک مهارت مي‌تواند در دستور کار اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل فني و حرفه‌اي استان قرار بگيرد، اين مسئله در شوراي آموزش و پرورش استان نيز مورد تاکيد قرار گرفته است، اگر هر دانش‌آموز بتواند در طول دوران تحصيل يک حرفه بياموزد، مي‌تواند پس از تحصيل وارد بازار کار شود.
غلامعلي حيدري 6 مردادماه در ديدار با جعفري- مديرعامل جامعه خيرين مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اينکه کارهاي بزرگ در کشور با مشارکت مردم به انجام رسيده است، اظهار کرد: اين تجربه ارزشمند  است و بايد از آن نهايت استفاده را ببريم.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه ظرفيت بسيار خوبي در حوزه خيرين مدرسه‌ساز وجود دارد، عنوان کرد: مدارسي که در کشور با مشارکت خيرين احداث شد، بسياري از مشکلات را در حوزه‌ کمبود فضاي آموزشي مرتفع کرد.

وي با اشاره به اينکه محروميت چهارمحال و بختياري تاريخي است، عنوان کرد: با بودجه‌هاي دولتي نمي‌توان تمامي مشکلات را حل کرد، همچنين اين محروميت‌ها موجب شده است تا نتوانيم از تمامي ظرفيت‌ها به‌خوبي استفاده کنيم.

حيدري بيان کرد: مدارس چهارمحال و بختياري در بسياري از مناطق داراي قدمت بالا و فرسوده هستند، همچنين در مناطق محروم مدارس با مشکل سرويس بهداشتي، فضاي ورزشي، تفريحي و امکانات مورد نياز آموزشي با مشکل جدي مواجه هستند، بسياري از دانش‌آموزان مناطق محروم در ايام شيوع کرونا به دليل نبود امکانات آموزش آنلاين از تحصيل عقب ماندند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در سفر رياست جمهوري به استان مصوبات خوبي در حوزه نوسازي مدارس اختصاص يافت، گفت: باتوجه به افزايش هزينه‌هاي ساخت و ساز، خيرين مي‌توانند با مشارکت بخش دولتي در امر مدرسه‌سازي ورود کنند.

وي تصريح کرد: اجراي طرح هر دانش‌آموز يک مهارت مي‌تواند در دستور کار اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري قرار بگيرد، اين مسئله در شوراي آموزش و پرورش استان نيز مورد تاکيد قرار گرفته است، اگر هر دانش‌آموز بتواند در طول دوران تحصيل يک حرفه بياموزد، مي‌تواند پس از تحصيل وارد بازار کار شود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06