پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور استاندار چهارمحال و بختياري در روستاي سيل‌زده بارده

کد خبر: 178618 تاریخ انتشار: 1401/05/07 10:40:50
نمایش: 624
اخبار
غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري براي بررسي ميداني وضعيت روستاي سيل‌زده بارده، صبح امروز با همراهي جمعي از مسئولان در منطقه حضور پيدا کرد.
غلامعلي حيدري هفتم مردادماه با حضور در روستاي سيل‌‌زده بارده با اشاره به هشدار سازمان هواشناسي مبني بر وقوع سيل در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: به‌همين منظور ستاد مقابله با بحران استانداري تشکيل و تقسيم وظايف بين مديران استاني انجام گرفت.

استاندار چهارمحال  و بختياري افزود: تمامي دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي در آماده‌باش کامل هستند و مرخصي تمام مديران نيز لغو شده است و همه اعضاي ستاد بحران در استان، شهرستان و بخش‌ها نسبت به وظايف خود آگاه هستند.

وي با بيان اينکه به‌علت آمادگي بالاي دستگاه‌هاي اجرايي و مديران تاکنون تلفات جاني بر اثر وقوع سيل و بارندگي شديد در چهارمحال و بختياري گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: گردشگران و مسافران در مناطق پرخطر به مناطق امن هدايت شدند.

حيدري با بيان اينکه روستاي بارده بر اثر بارش شديد باران دچار خسارت فراوان شده است، عنوان کرد: حدود 50 ميلي‌متر بارش در اين روستا به ثبت رسيده است، نيروهاي امدادي به موقع حضور در منطقه پيدا کرده  و مسئولان ستاد بحران به‌صورت ميداني از روستا بازديد به‌عمل آوردند و جلسه ستاد مديريت بحران براي ارزيابي خسارات و تصميم‌گيري براي ارائه خدمات امروز تشکيل خواهد شد.





 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06