پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معلمان بايد با فرهنگ تعليم و تربيت آشنا باشند

کد خبر: 178664 تاریخ انتشار: 1401/05/09
نمایش: 592
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مدارس بايد همپا با گام دوم انقلاب اسلامي حرکت کنند، معلمان بايد با فرهنگ تعليم و تربيت آشنا باشند تا بتواند نسل آينده کشور را به خوبي تربيت کنند.
غلامعلي حيدري 9 مردادماه در ديدار با حميدرضا مختارنژاد- نماينده تام‌الاختيار دانشگاه فرهنگيان کشور با تاکيد بر اينکه عمده شخصيت افراد در دوران تحصيل شکل مي‌گيرد، اظهار کرد: بايد در مدارس به‌دنبال تربيت نيروي در تزار انقلاب اسلامي باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مدارس بايد همپا با گام دوم انقلاب اسلامي حرکت کنند، معلمان بايد با فرهنگ تعليم و تربيت آشنا باشند تا بتواند نسل آينده کشور را به خوبي تربيت کنند، بنابراين دانشگاه فرهنگيان نقش بسيار مهم و اساسي در اين حوزه دارد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد امکانات فعلي در حد نياز براي تربيت معلمان در مراکز تربيت معلم چهارمحال و بختياري بسيج شود، گفت: بسياري از مراکز آموزشي پيام نور فضاي آموزشي مازاد دارند و مي‌توان با رايزني از اين فضاها براي استفاده دانشجويان دانشگاه فرهنگيان استفاده کرد.

حيدري با بيان اينکه دشمن درصدد است با ابزارهاي مختلف بر روي کودکان و نوجوانان تاثير منفي بگذارد، عنوان کرد: معلمان بايد براي مقابله با اين هجمه‌ها آمادگي کامل داشته باشند و اجازه ندهند که دانش‌آموزان دچار آسيب شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان بيان کرد: اين استان محروم است و براي تجهيز و توسعه زيرساخت‌هاي آموزشي نيازمند حمايت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06