پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برآورد خسارت سيل در چهارمحال و بختياري در حال انجام است

کد خبر: 178693 تاریخ انتشار: 1401/05/10 21:12:46
نمایش: 577
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برآورد خسارت سيل در استان در حال انجام است و پس از جمع‌بندي، گزارش نهايي براي تصويب به هيات دولت ارسال مي‌شود.
غلامعلي حيدري ۱۰ مردادماه در جمع عشاير سيل‌زده منطقه نياکان کوهرنگ با اشاره به اينکه در پي وقوع سيل آسيب‌هايي به چهارمحال و بختياري وارد شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده و آمادگي ستاد مديريت بحران در استان و شهرستان، شاهد تلفات جاني نبوديم و عمليات جستجو براي فرد مفقود شده ادامه دارد.


استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برآورد خسارت سيل در استان در حال انجام است و پس از جمع‌بندي، گزارش نهايي براي تصويب به هيات دولت ارسال مي‌شود، سپس پرداخت خسارت آغاز خواهد شد.


وي با بيان اينکه اقلام امدادي بين سيل‌زدگان توزيع مي‌شود، خاطرنشان کرد: مديران کل مرتبط سريعا اقدامات متناسب را براي کاهش مشکلات سيل‌زدگان انجام دهند، آرد و ملزومات مورد نياز عشاير توسط هلال‌احمر تامين مي‌شود.


حيدري يادآور شد: توسعه کشاورزي، اصلاح جاده‌هاي عشايري و روستايي و مسکن در مناطق سيل‌زده کوهرنگ مورد توجه مديران مرتبط قرار بگيرد.


استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تصريح کرد: تلاش مي‌کنيم مشکلات مردم سيل‌زده در کوتاه‌ترين زمان ممکن مرتفع کنيم، مشکلات به‌صورت ميداني توسط فرماندار احصا شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07