پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دشمن امکانات خود را براي ضربه به انقلاب اسلامي بسيج کرده است

کد خبر: 178724 تاریخ انتشار: 1401/05/12
نمایش: 475
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمن فرصت‌هاي موجود در کشور را باتوجه به عدم تحرک‌پذيري در حوزه‌هاي مختلف به تهديد تبديل مي‌کند و در اين راستا امکانات خود را بسيج کرده است تا به انقلاب اسلامي ضربه بزند.
غلامعلي حيدري ۱۲ مردادماه در ديدار با موسي انصاري- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بيش از چهار دهه از عمر تاسيس اين نهاد انقلابي در کشور به فرمان امام راحل مي‌گذرد، اظهار کرد: بسياري از خلاءها در حوزه فرهنگي و تبليغي توسط اين نهاد در کشور و با مشارکت مردم پُر شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر مشارکت مردم در بسياري از حوزه‌ها در کشور نبود، قطعا نمي‌نتوانستيم از بسياري از گردنه‌ها عبور کنيم، بنابراين رمز پيروزي ملت ايران در حوزه‌هاي گوناگون از جمله دفاع مقدس حضور و مشارکت مردم در صحنه است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در مراسمات ملي و مذهبي توسط شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري براي اقشار مختلف مردم به‌ويژه جوانان جذاب باشد، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در اين مراسمات توطئه‌هاي دشمن را خنثي مي‌کند، بايد از اين فرصت به نحو احسن استفاده کنيم.

حيدري يادآور شد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي و فرمانداران در شهرستان‌ها ملزم هستند تا امکانات و ظرفيت‌هاي خود را در اختيار شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري براي برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در مناسب‌هاي مختلف قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در دشمن به‌دنبال سياه‌نمايي و ايجاد ياس و نااميدي در کشور است، عنوان کرد: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با جهادتبيين مي‌تواند در راستاي اميدآفريني در استان حرکت کند، بايد در فضاي مجازي به مقابله با اقدامات سوء دشمن بپردازيم و نقشه‌هاي آنان را خنثي کنيم، نبايد با انتشار برخي مطالب در زمين دشمن بازي کرد.

وي بيان کرد: دشمن فرصت‌هاي موجود در کشور را باتوجه به عدم تحرک‌پذيري در حوزه‌هاي مختلف به تهديد تبديل مي‌کند و در اين راستا امکانات خود را بسيج کرده است تا به انقلاب اسلامي ضربه بزند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06