پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هيات‌هاي مذهبي مي‌توانند شخصيت جوانان را شکل دهند

کد خبر: 178725 تاریخ انتشار: 1401/05/13
نمایش: 500
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه امروز شاهد ائتلاف بين‌المللي دشمنان بر عليه جمهوري اسلامي هستيم، گفت: مي‌توان در هيات‌هاي مذهبي شخصيت جوانان و نوجوانان را شکل داد.
غلامعلي حيدري شامگاه 12 مردادماه در جمع عزادارن حسيني هيات دانش‌آموزي انصارالمهدي شهرکرد با اشاره به اينکه دشمن بعثي زماني به ايران اسلامي حمله کرد که اين کشور  تحت شديدترين تحريم‌ها قرار داشت، اظهار کرد: اما نوجوانان و جوانان غيور و هياتي با تمام توان در مقابل دشمن ايستادگي کردند، حضور در هيات‌هاي مذهبي موجب مي‌شود تا اعتماد به‌نفس جوان و نوجوان افزايش پيدا کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شهيد حسين خرازي، شهيد زين‌الدين و چند شهيد شاخص ديگر مکبر مسجد بودند  و همين بچه‌هاي مسجد و هيات در دوران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده در ميدان جنگ حضور پيدا کردند و نقش تاثيرگذاري نيز داشتند.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه امروز شاهد ائتلاف بين‌المللي دشمنان بر عليه جمهوري اسلامي هستيم، گفت: مي‌توان در هيات‌هاي مذهبي شخصيت جوانان و نوجوانان را شکل داد و شهيد سليماني‌ها را تربيت کنيم.

حيدري در پايان تصريح کرد: به فرموده مقام معظم رهبري خرمشهرها در پيش است، جوانان و نوجوانان امروز کشور بايد اين خرمشهرها را با عزم ملي فتح کنند.






 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07