پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

وحدت و همدلي مردم آسيب‌هاي سيل را کاهش داد

کد خبر: 178740 تاریخ انتشار: 1401/05/13 18:18:00
نمایش: 511
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با قدرداني از همراهي و کمک مردم و نيروهاي جهادي در جبران خسارت‌هاي سيل، گفت: انسجام، وحدت و همراهي مردم آسيب‌هاي سيل را کاهش داد.

غلامعلي حيدري ۱۳ مردادماه در آيين ارسال کمک‌هاي مردمي به مناطق سيل‌زده استان، اظهار کرد: يکي از درس‌هاي محرم و عاشورا از خودگذشتگي است و تربيت‌شدگان اين مکتب در زماني که هم‌نوعان خود دچار مشکل و مصيبت مي‌شوند، براي کمک حضور پيدا مي‌کنند.
 

وي ادامه داد: سيل اگر چه خسارت‌هايي به همراه داشت، اما صحنه‌هاي زيبايي از حضور نيروهاي مردمي و جهادي در کمک‌رساني به حادثه‌ديدگان شکل داد که از اين بابت قدردان مردم استان هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري به همراهي نيروهاي بسيج و سپاه در کمک به مردم سيل‌زده نيز اشاره کرد و گفت: اين نيروها نيز در اين عرصه خوش درخشيدند و با حضور به هنگام خود و کمک به هم‌نوعان ياري‌گر دولت شدند.

حيدري خاطرنشان کرد: اگر اين کمک‌ها نبود بي‌شک وسعت تخريب و آسيب بسيار بيشتر مي‌شد.

وي با اشاره به ارسال ۸۰۰۰ بسته اقلام ضروري اهدايي به مناطق سيل‌زده استان، تصريح کرد: اميد مي‌رود اين کمک‌ها تسکيني بر آلام مردم به ويژه عشاير حادثه‌ديده که وسايل زندگي خود را از دست دادند، باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: وقوع اين سيلاب در ۴۵ سال گذشته بي‌سابقه بوده است و در حال ارزيابي خسارت‌هاي ناشي از آن هستيم تا با دقت جمع‌بندي و به سازمان مديريت بحران ارسال شود و پس از تصويب در هيات دولت، در سريع‌ترين زمان عمليات جبران خسارت‌ها را آغاز کنيم.

حيدري خاطرنشان کرد: با اين وجود از امکانات و ظرفيت‌هاي موجود در استان تلاش شده تا با يکسري اقدامات اورژانسي بخشي از مشکلات شکل گرفته را برطرف کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06