پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دبيرخانه همايش نکوداشت عمان ساماني در استان دائمي شود

کد خبر: 178741 تاریخ انتشار: 1401/05/13 18:49:54
نمایش: 772
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اين شاعر، افتخار بزرگي براي مردم استان و فرهنگ‌ دوستان است، بايد برگزاري اين همايش در استان با تشکيل يک دبيرخانه دائمي شود.
محسن حسين ميرزايي ۱۳ مردادماه در آئين اختتاميه همايش نکوداشت بين‌المللي ميرزا نورالله عمان ساماني با تقدير از برگزارکنندگان اين همايش فرهنگي در استان، اظهار کرد: نکوداشت اين شاعر گرانقدر، نکوداشت فرهنگ عاشورايي است، عمان ساماني را به عاشوراي بودن و حسيني بودن مي‌شناسيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: براي زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا، ياد اين شاعر گرانقدر را بايد گرامي بداريم، نکوداشت عمان ساماني يادآور اين است که مردم ايران اسلامي و استان حسيني و عاشورايي هستند.

وي با تاکيد بر اينکه آئين نکوداشت عمان ساماني يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي فرهنگي و ادبي در چهارمحال و بختياري محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اين شاعر، افتخار بزرگي براي مردم استان و فرهنگ‌ دوستان است، بايد برگزاري اين همايش در استان با تشکيل يک دبيرخانه دائمي شود.

حسين‌ميرزايي بيان کرد: شاعران آئيني بسياري همانند عمان ساماني در چهارمحال و بختياري وجود دارد که با شناسايي اين شاعران و فرهنگ دوستان بايد براي حمايت از آن‌ها تلاش کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي متعدد براي پژوهش‌هاي علمي و فرهنگي در خصوص شاعر گرانقدر عمان ساماني، گفت: بايد در اجراي اين تفاهم‌نامه‌ها تلاش کرد تا عمان ساماني را به نسل جديد بشناسانيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07