پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون رئيس جمهور:

خسارات سيل در چهارمحال و بختياري جبران مي‌شود

کد خبر: 178742 تاریخ انتشار: 1401/05/14 18:06:19
نمایش: 548
اخبار
معاون اجرايي رئيس جمهور با بيان اينکه تعداد قابل توجهي از روستاها و شهرهاي چهارمحال و بختياري درگير سيلاب شده‌اند، گفت: به مردم سيل‌زده اطمينان مي‌دهيم که خسارات سيل جبران خواهد شد.
سيد صولت مرتضوي ۱۴ مردادماه در جريان بازديد از روستاي سيل‌زده بارده با بيان اينکه سيل خساراتي به مردم در بخش منازل، اشتغال، اراضي کشاورزي، دام و ... وارد کرده است، اظهار کرد: بابت خسارت وارده به مردم متاثر هستيم، اما از هوشياري مردم سپاسگزاريم که منازل خود را تخليه کردند تا شاهد تلفات جاني در روستاي بارده نباشيم.


معاون اجرايي رئيس‌جمهور افزود: سازه‌هايي در مسير رودخانه ايجاد شده است که اين مسئله موجب افزايش خسارات شد، استاندار چهارمحال و بختياري از روز اول وقوع سيلاب تمام قد پاي کار بودند و با مسئولان کشوري ارتباط لحظه به لحظه داشتند.


وي با بيان اينکه تعداد قابل توجهي از روستاها و شهرهاي چهارمحال و بختياري درگير سيلاب شده‌اند، گفت: امروز بازديد ميداني از روستاي بارده صورت گرفت، به مردم سيل‌زده اطمينان مي‌دهيم که خسارات سيل جبران خواهد شد و با همکاري مردم، روستا بهتر از گذشته ساخته مي‌شود.


مرتضوي بيان کرد: پس از اتمام سرکشي از روستاي سيل‌زده بارده در جلسه ستاد مديريت بحران چهارمحال و بختياري تصميماتي اتخاذ خواهد شد، بخشي از اقدامات بايد در سطح استان پيگيري شود و بخشي نيز به‌صورت ملي پيگيري خواهد شد.


معاون اجرايي رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه قدري از آلام سيل‌زدگان با حضور نيروهاي جهادي و ... التيام بخشيده شده است، عنوان کرد: خسارات ناشي از سيل در تمامي بخش‌ها به زودي جبران مي‌شود.


در ادامه غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: حضور معاون اول رئيس جمهور در استان يک فرصت مغتنم است و در سفر رياست جمهوري نيز عنايت ويژه‌اي به استان داشتند.


وي تاکيد کرد: قطعا با پيگيري معاون اجرايي رئيس جمهور، اعتبارات براي جبران خسارات سيل به سرعت تخصيص پيدا خواهد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06