پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دولت براي جبران خسارت سيل‌زدگان کمک‌هاي بلاعوض و تسهيلات پيش‌بيني کرده است

کد خبر: 178752 تاریخ انتشار: 1401/05/15 14:46:52
نمایش: 642
اخبار
وزير کشور گفت: دولت حتما براي جبران خسارت سيل‌زدگان کمک‌هاي بلاعوض و تسهيلات پيش‌بيني کرده است که پس از ارزيابي خسارت در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد شد.

احمد وحيدي ۱۵ مردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سفر به استان‌هاي سيل‌زده کشور در دستور کار قرار داشت، اظهار کرد: در استان‌هايي مانند يزد، کرمان، کهگيلويه و بوير احمد حضور پيدا کرديم، اکنون نيز براي بررسي وضعيت سيل‌زدگان به اين استان سفر کرديم.

وزير کشور افزود: از لحظات اوليه وقوع سيل در چهارمحال و بختياري مسئولان زحمات بسياري در مديريت بحران کشيدند و موجب شد تا در اين استان خسارت جاني نداشته باشيم.

وي با تاکيد بر اينکه خسارات مالي وارد شده بر اثر وقوع سيلاب در چهارمحال و بختياري بايد پس از ارزيابي جمع‌بندي شود، گفت: بايد براي جبران خسارات کمک کنيم.

وحيدي توضيح داد: دولت حتما براي جبران خسارت سيل‌زدگان کمک‌هاي بلاعوض و تسهيلات پيش‌بيني کرده است که پس از ارزيابي خسارت در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد شد.

گفتني است؛ احمد وحيدي- وزير کشور براي بازديد از مناطق سيل‌زده چهارمحال و بختياري به اين استان سفر کرده است، شرکت در جلسه مديريت بحران استان نيز از ديگر برنامه‌هاي وزير دظر سفر يکروزه به استان خواهد بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07