پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آسيب‌شناسي سيل در چهارمحال و بختياري ضروري است

کد خبر: 178757 تاریخ انتشار: 1401/05/15 23:53:14
نمایش: 710
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري آسيب‌شناسي حوادث سيل اخير در استان را ضروري اعلام و گفت: با يک اقدام جهادي از سوي مسئولان، مردم، بسيج، سپاه پاسداران و گروه‌هاي مختلف کمترين آسيب در اين سيل به مردم و گردشگران وارد شد.
غلامعلي حيدري شامگاه شنبه در يازدهمين ستاد پيشگيري، هماهنگي و پاسخ به عمليات مديريت بحران چهارمحال و بختياري با حضور وزير کشور تاکيد کرد: انسجام، وحدت و مديريت موجود در استان با محوريت نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در کنار نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مطلوب است.

وي افزود: علاوه بر حجم زياد سيل اما کمترين خسارت‌هاي جاني به‌وقوع پيوست و مردم در حوادث سيلاب اخير همکاري، همراهي، بصيرت، فرهنگ بالا داشتند و از هرگونه سوءاستفاده دشمن جلوگيري کردند.

حيدري آسيب‌شناسي حوادث سيل اخير در چهارمحال و بختياري را ضروري اعلام و تصريح کرد: با يک اقدام جهادي از سوي مسئولان، مردم، بسيج، سپاه پاسداران و گروه‌هاي مختلف کمترين آسيب در اين سيل به مردم و گردشگران وارد شد.


وي يادآور شد: رسانه‌هاي گروهي چهارمحال و بختياري با اطلاع‌رساني به‌موقع به مردم، گردشگران، عشاير و گروه‌هاي مختلف باعث کاهش خسارت‌هاي ناشي از جاري شدن سيل اخير در استان شدند.

حيدري سرعت‌بخشي در روند لاي‌روبي مسيل‌ها را ضروري دانست و اظهار داشت: تسريع در اختصاص اعتبارات مربوط به سفر رييس‌جمهور و هيات دولت به چهارمحال و بختياري مي‌تواند در تکميل طرح‌هاي عمراني کمک و از بروز حوادث احتمالي در اين استان نقش‌آفريني کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07