پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور مسئولان کشوري در شهرستان‌هاي سيل‌زده استان

کد خبر: 178760 تاریخ انتشار: 1401/05/16
نمایش: 649
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مسئولان کشوري از جمله وزير کشور، معاون اجرايي رئيس جمهور، رئيس سازمان مديريت بحران و .... در پنج شهرستان زلزله‌زده چهارمحال و بختياري براي رصد ميداني آسيب‌هاي سيلاب حضور پيدا کردند، گفت: اميد است تا با تصويب هيات دولت سريعا براي جبران خسارت سيل اقدام کنيم.

غلامعلي حيدري 16 مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در حادثه سيل اخير با وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان تلاش شد تا آسيب کمتري به مردم وارد شود، اظهار کرد: در تلاشيم تا برآورد خسارت‌ها با دقت انجام شود و تا سپس آمار را به هيات دولت براي تصويب منعکس کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مسئولان کشوري از جمله وزير کشور، معاون اجرايي رئيس جمهور، رئيس سازمان مديريت بحران و .... در پنج شهرستان سيل‌زده چهارمحال و بختياري براي رصد ميداني آسيب‌هاي سيلاب حضور پيدا کردند، گفت: اميد است تا با تصويب هيات دولت سريعا براي جبران خسارت سيل اقدام کنيم.

وي تاکيد کرد: دولت مردمي در تمامي لحظات در کنار مردم است و براي کاهش آلام خسارت ديدگان از سيل تلاش مي‌کند.

حيدري در پايان با اشاره به فرارسيدن روز خبرنگار، يادآور شد: اين روز را گرامي داشته و به تمامي فعالان اين عرصه تبريک عرض مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06