پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تک تک شهداي مدافع حرم قهرمان ملي هستند

کد خبر: 178780 تاریخ انتشار: 1401/05/18 12:49:56
نمایش: 628
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مدافعان حرم شجاعانه در برابر دشمن ايستادند و بايد با قطعيت گفت که تک تک شهداي مدافع حرم قهرمان ملي هستند و اين مدال افتخاري بر گردن خانواده‌هاي آن‌ها است.
غلامعلي حيدري ۱۸ مردادماه در همايش تجليل از خانواده شهداي مدافع حرم چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه پديده شوم داعش سناريوي دشمنان جمهوري اسلامي بود، اظهار کرد: اين گروه تروريستي با همکاري استکبار جهاني و ارتجاع عرب براي ضربه‌زدن به انقلاب اسلامي شکل گرفت، اما اين پديده شوم زمين‌گير شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مدافعان حرم با بصيرت و دشمن شناسي در برابر داعش ايستادند و به افتخار شهادت نائل آمدند و اين جاي بسي افتخار است.

وي با بيان اينکه در دوران امامت ائمه اطهار، برخي مسلمانان به دليل نداشتن بصيرت به ائمه پشت کردند و يا در مقابل آن‌ها ايستادند، خاطرنشان کرد: شاهد بوديم که در عاشورا عده‌اي بر روي امام حسين عليه السلام شمشير کشيدند و خانواده ايشان را به اسارت گرفتند.

حيدري با تاکيد بر اينکه اگر مدافعان حرم و مجاهدت آن‌ها نبود، قطعا داعش اکنون در کشورمان ايران بود، گفت: مدافعان حرم شجاعانه در برابر دشمن ايستادند و بايد با قطعيت گفت که تک تک شهداي مدافع حرم قهرمان ملي هستند و اين مدال افتخاري بر گردن خانواده‌هاي آن‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه امنيت و ثبات کنوني کشور مديون مجاهدت شهداي مدافع حرم است، عنوان کرد: شهداي مدافع حرم الگوي مقاومت در جبهه مقاومت هستند و جبهه مقاومت به يک جبهه نفوذناپذير تبديل شده است، بايد از اين شهدا به‌عنوان قهرمان ملي نام ببريم.

وي در پايان تصريح کرد: دشمنان جمهوري اسلامي، امروز به شجاعت مدافعان حرم معترف هستند و اين مسئله جاي بسي افتخار است.

گفتني است، در پايان اين همايش از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم در چهارمحال و بختياري تجليل به‌عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07