پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تعدادي تانکر براي آبرساني وارد چهارمحال و بختياري مي‌شود

کد خبر: 178786 تاریخ انتشار: 1401/05/19 11:01:15
نمایش: 699
اخبار
سرپرست معاونت عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: باتوجه به اينکه با قطعي آب در برخي مناطق مواجه هستيم، مقرر شد براي آبرساني تعدادي تانکر از ساير نقاط وارد استان شود، تعدادي وارد شده و تعدادي نيز تا فردا وارد استان مي‌شود که اين تانکرها به تامين آب کمک مي‌کند.

علي حيدري شامگاه ۱۸ مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري جلسه اضطراري حل مشکل بحران آب شهرکرد و چند شهر ديگر استان، اظهار کرد: به دليل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ امکان برداشت آب از اين چشمه وجود ندارد، حجم قابل توجهي آب از مدار آبرساني خارج شده است.
 

سرپرست معاونت عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در شهرکرد ۳۵۰ ليتر کمبود آب داريم، با برنامه‌ريزي صورت گرفته توانستيم بخشي از آب چاه‌هاي آب در اختيار شهرداري و کشاورزان را مورد استفاده قرار دهيم.
 

وي بيان کرد: اميدواريم با اضافه شدن تعدادي چاه به مدار، بخش قابل توجهي از کمبود آب در شهرکرد جبران شود، درخواست داريم که مردم در مصرف آب صرفه‌جويي کنند تا از بحران عبور کنيم.
 

حيدري عنوان کرد: باتوجه به اينکه با قطعي آب در برخي مناطق مواجه هستيم، مقرر شد براي آبرساني تعدادي تانکر از ساير نقاط وارد استان شود، تعدادي وارد شده و تعدادي نيز تا فردا وارد استان مي‌شود که اين تانکرها به تامين آب کمک مي‌کند.
 

سرپرست معاونت عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در پايان يادآور شد: دو ايستگاه بسته‌بندي آب سيار در استان راه‌اندازي شده است که آب در بين مردم توزيع مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06