پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اکيپ‌هاي مختلف از استان‌هاي همجوار براي حل مساله آب شرب شهرکرد بسيج شدند

کد خبر: 178789 تاریخ انتشار: 1401/05/19 13:10:00
نمایش: 962
اخبار
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مشکل تامين آب شرب شهرکرد، گفت: از همان لحظات اوليه مسئولان استاني بسيج شدند و جلسه مديريت بحران آب در استان تشکيل شد، از طرفي از شب گذشته تاکنون اکيپ‌هاي مختلفي از استان‌هاي همجوار براي حل مساله آب شرب مردم به خصوص شهر شهرکرد که موضوع بحراني‌تر است، بسيج شدند.

محسن حسين‌ميرزايي ۱۹ مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري اظهار کرد: بعد از بارش‌هاي اخير، متاسفانه سرچشمه انتقال آب از کوهرنگ به شهرکرد گل‌آلود شد و مشکلاتي را براي آب شرب شهرکرد ايجاد کرد.
 

معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: از همان لحظات اوليه مسئولان استاني بسيج شدند و جلسه مديريت بحران آب در استان تشکيل شد، از طرفي از شب گذشته تاکنون اکيپ‌هاي مختلفي از استان‌هاي همجوار براي حل مساله آب شرب مردم به خصوص شهر شهرکرد که موضوع بحراني‌تر است، بسيج شدند.
 

حسين‌ميرزايي بيان کرد: براي تامين آب شرب مردم، تعدادي چاه شناسايي شده که اميد است آب آن‌ها به شبکه آبرساني شهر منتقل شود، مردم اين اطمينان را داشته باشند آب‌هايي که از چاه وارد شبکه آبرساني آب شرب مي‌شود تمام آزمايشات لازم براي بهداشتي بودن انجام خواهد شد.
 

در ادامه يادگاري_ مدير آبفا منطقه مبارکه استان اصفهان گفت: باتوجه به بحران پيش‌آمده در شهرکرد، حدود ۶ اکيپ بحران، حوادث و شبکه خطوط از استان اصفهان به چهارمحال و بختياري اعزام شده که اميد است بتوان چاه‌هاي اجاره‌اي قابل شرب شرکت آبفا چهارمحال و بختياري وارد شبکه آبرساني کنيم.
 

وي خاطرنشان کرد: پيش‌بيني مي‌شود اين چاه‌ها نياز حدود ۶۰۰۰ خانوار در قالب ۱۲ هزار نفر را پوشش دهند، البته اين اقدامات به صورت موقت بوده تا تامين آب شرب شهرکرد به شرايط پايدار برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07