پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

يک عکس و چند معنا!

کد خبر: 178801 تاریخ انتشار: 1401/05/20 20:48:59
نمایش: 817
اخبار
مسولاني از جنس مردم؛ نه خبري از محافظ و نه خبري از ميله‌هاي جداکننده است؛ مسولان بي ريا در جمع مردم حاضر مي‌شوند و خيلي خودماني، هم مشکلات مردم را مي‌شنوند و هم محدوديت‌ها و ظرفيت‌هاي خود را بيان مي‌کنند؛ اين يعني فهم مشترک! و اين مفاهمه، مقدمه‌ حاکميت مردم و رسيدن به دولت اسلامي است!
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، اينجا يکي از دورافتاده‌ترين نقاط استان و شايد هم کشور باشد، جايي که جاده دسترسي ندارند و تقريبا 7 ماه از سال در محاصره کامل برف هستند؛ اما با اين همه محروميت و کمبود باز هم ببينيد مردم چقدر در برابر مسولانشان کرنش مي‌کنند! شايد دليل ابتداييش حضور صادقانه مسئولان و پاي کار آمدنشان باشد؛ مردم اگر واقعا احساس کنند مسولان پاي کار هستند و با تمام توان (بدون رياکاري و شووآف‌نمايي) پاي کار آمدند، حتما در برابر سختي‌ها صبوري خواهند کرد.


شما اکنون در اين تصوير زيباترين ميز خدمت تاريخ را مشاهده مي‌کنيد!
هر کدام از اين مردم اگر بخواهند يک روز به مرکز استان بيايند و بازگردند غير از هزينه‌هاي مالي و زحمت راه صعب العبور بايد حداقل 12 ساعت در مسير باشند تا در يک اداره‌اي کارشان انجام بشود؛ اما در يک روز مسئولان در حسينيه روستا حاضر شدند و براي 4 ساعت زيباترين ميزخدمت تاريخ را به نمايش گذاشتند.
معاون رئيس‌جمهور، استاندار، فرمانده سپاه، مديران کل راهداري، ميراث فرهنگي، منابع طبيعي، جهاد کشاورزي، بنياد مسکن انقلاب اسلامي، امام جمعه و فرماندار شهرستان و... براي 4 ساعت بدون تشريفات پاسخگوي مردم شدند.

اين بازديد در روز تاسوعاي حسيني انجام شد، معمولا همه، روز تاسوعا در کنار خانواده هستند يا به شهرهاي خود مهاجرت مي‌کنند؛ ولي مسئولان لباس خدمت مي‌پوشند و روز تاسوعاي خود را وقف مناطق محروم مي‌کنند؛ تا با حضورشان نشان دهند مردم موگويي اگرچه از لحاظ شاخص‌هاي توسعه‌اي محروم هستند؛ اما از صفا، صميميت، مهمان‌نوازي و ايمان، لبريزند.

اميد در زبان بدن مردم مشهود است؛ اين مردم علي‌رغم تمام مشکلاتشان همچنان به مسئولانشان و خادمان‌شان در بدنه حاکميت و دولت اعتماد دارند و اين اعتماد و اميدواري مردم وقتي با اراده و خواست مسئولان پيوند بخورد حتما مشکلات مرتفع خواهند شد و پيشرفت محقق مي‌شود.
به اميد آن روز

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06