پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمامي دستگاه‌هاي اجرايي موظفند موانع توليد را برطرف کنند

کد خبر: 178814 تاریخ انتشار: 1401/05/22 12:38:12
نمایش: 737
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد در جلسه آينده ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان، آماري از تعداد واحدهاي راکد فعال شده در استان از ابتداي سال ارائه شود، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند تا موانع توليد را برطرف کنند.

غلامعلي حيدري ۲۲ مردادماه در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مديران بايد شخصا در جلسات ستاد شرکت کنند، اظهار کرد: مسائل جزئي بايد در جلسات تخصصي و کارشناسي مطرح شود و نيازي به طرح شدن در اين ستاد نيست.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد بايد به‌صورت مستمر برگزار شود تا واحدهاي توليدي براي ادامه کار دچار مشکل نشوند.
 

وي تاکيد کرد: بايد در جلسه آينده ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري، آماري از تعداد واحدهاي راکد فعال شده در استان از ابتداي سال ارائه شود، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند تا موانع توليد را برطرف کنند.
 

حيدري با با بيان اينکه امسال توسط مقام معظم رهبري به‌نام " توليد، دانش‌بنيان و اشتغال‌آفرين" نامگذاري شده است، گفت: نرخ بيکاري و مهاجرت در چهارمحال و بختياري بالا است، بايد علاوه بر حفظ اشتغال موجود و ايجاد شغل جديد تلاش کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07