پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سه خط پدافندي براي حل مشکل آب شرب شهرکرد در حال اجرا است

کد خبر: 178841 تاریخ انتشار: 1401/05/25 08:10:18
نمایش: 684
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: معاون وزير نيرو و تيم‌هاي تخصصي از استان‌هاي مختلف کشور براي حل مشکل آب شرب در استان از يک هفته گذشته حضور دارند، سه خط پدافندي براي حل مشکل آب شرب شهرکرد در استان در حال اجرا است.

غلامعلي حيدري شامگاه ۲۴ مردادماه در حاشيه بازديد از پروژه خط پدافندي تامين آب شرب شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه چشمه کوهرنگ به‌علت کدورت و گل‌آلودي از مدار خارج شد، اظهار کرد: اين اتفاق نادر بود و تامين آب شرب نيمي از جمعيت شهر شهرکرد دچار مشکل شد، حل مشکل آب از عالي‌ترين سطوح پيگيري شد و شاهد حضور وزير نيرو در استان بوديم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: معاون وزير نيرو و تيم‌هاي تخصصي از استان‌هاي مختلف کشور براي حل مشکل آب شرب در استان از يک هفته گذشته حضور دارند، راهکارهاي مختلفي بررسي و اجراي سه خط پدافندي به‌سرعت بررسي و مطالعه شد.
 

وي بيان کرد: خط پدافندي اول از شهرستان سامان اجر شد که تصفيه‌خانه سامان علاوه بر تامين آب شرب شهروندان اين شهرستان، ۱۳۰ ليتر به خط پدافندي اول براي تامين آب شرب در شهرکرد کمک مي‌کند، همچنين خط پدافند از طرح عمان سامان است که کشاورزان در اين رابطه همکاري لازم را داشتند و تيم‌ها شبانه‌روزي در حال کار هستند تا فردا خط پدافند وارد مدار خواهد شد.
 

حيدري در خصوص خط پدافندي فدک، خاطرنشان کرد: اين خط با سه شيفت در حال اجرا است و اميدواريم اين خطوط در کوتاه‌ترين زمان وارد مدار شود و مشکل آب شرب شهروندان شهرکردي را حل کند.
 

استاندار با تاکيد بر اينکه اينکه امکان دارد آب چشمه کوهرنگ به‌علت رانش گل‌آلود شده باشد، گفت: اين مسئله بايد توسط کارشناسان بررسي شود، تامين آب پايدار يکي از وعده‌هاي بنده بود، امسال پروژه آبرساني نيمي از جمعيت استان به ثمر مي‌رسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07