پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مردم را از تلاش شبانه‌روزي مسئولان براي حل مشکل آب مطلع کنيم

کد خبر: 178863 تاریخ انتشار: 1401/05/26 22:32:40
نمایش: 710
اخبار
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: گزارشات مستمر، کامل و اطلاعات نو از روند پروژه‌هاي آبي و تلاش شبانه‌روزي مسئولان نگراني و سردرگمي مردم را کاهش مي‌دهد مردم بايد شاهد کارهاي انجام شده باشند تا نسبت به رفع مشکل اميدوار و موج‌هاي منفي رواني جامعه آرام شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرکرد، چهارمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي سال جاري عصر امروز با دستوراتي از جمله بررسي مطالبات مردم از شوراي فرهنگ عمومي، ارائه سند کارگروه فرهنگي، اجتماعي جهاد تبيين و ارائه طرح اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان با حضور جمعي از مسئولان استاني برگزار شد.
 

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام در اين جلسه با بيان اينکه روال کار در جلسات شوراي فرهنگ عمومي به گونه‌اي است که در هر جلسه دستگاه‌ها متناسب با دستورات جلسات قبل موظف به ارائه گزارش از عملکرد خود هستند، افزود: متاسفانه در اين جلسه مسئولاني که بايد ارائه گزارش مي‌کردند حضور نداشتند که اين خوب نيست و دستگاه‌ها بايد براي حضور در اين جلسات اهتمام ورزند.
 

رئيس شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سند مطرح شده در خصوص جهاد تبيين يک منشور مهم و ارزشمند است، ادامه داد: تبيين در همه عرصه‌هاي زندگي بشر مهم و ضروري است و انسان بايد در همه شرايط مُبَين باشد اما بايد توجه داشت که اگر مقام معظم رهبري جهاد تبيين را اعلام مي‌کنند شرايط موجود و وضعيت دشمن را در نظر مي‌گيرند لذا بايد اين نوع تبيين‌ها از يکديگر تفکيک شود و به گونه‌اي نباشد که اصل هدف مقام معظم رهبري در دل کارهاي ديگر ذبح و يا گم شود.
 

نکونام عنوان کرد: تفکيک کردن موضوعات در اين سند، مهم است، شوراي فرهنگ عمومي نقدهايي بر يک سري مسائل جانبي اين سند داشت که با در نظر گرفتن اولويت‌ها قابل اصلاح هستند.
 

وي اظهار داشت: اما بايد دقت شود که موارد مطرح شده تنها روي کاغذ و در حد ايده باقي نماند بلکه براي عملياتي شدن آن‌ها تلاش شود و نگاه عملياتي به آن داشته باشيم.
 

تصويب سند کارگروه فرهنگي، اجتماعي جهاد تبيين در شوراي فرهنگ عمومي

نماينده ولي فقيه در استان در پايان گفت: اصل مسئله سند تبيين مورد تاييد و تصويب شوراي فرهنگ عمومي است تنها موارد گفته شده دنبال و گزارشات روند اجراي فعاليت‌ها به شورا اعلام شوند.
 

نکونام افزود: گزارشاتي در خصوص گرانفروشي اغذيه‌فروشي‌ها در اين جلسه مطرح شد که متوليان اين امر و استانداري بايد به طور ويژه به اين موضوع که مصوبه شوراي فرهنگ عمومي نيز هست توجه کنند.
 

آثار زحمات مسئولان در منازل مردم مشاهده نشده 

وي ادامه داد: عليرغم زحمات کشيده شده آثار آن در رفع مشکلات آب ديده نشده و آب مطالبه سنگين، به حق و به جاي مردم و به دغدغه‌اي نگران‌کننده تبديل شده است.
 

نماينده ولي فقيه در استان اظهار داشت: درست است که ۴ تا ۵ روز ديگر ورودي‌هاي جديدي وارد مدار مي‌شود و مشکل آب براي هميشه برطرف خواهد شد اما تا مهيا شدن اين شبکه‌ها مسئولان بايد ورودي‌هاي ديگري را به مدار اضافه کنند تا مردم کمتر سختي بکشند.
 

وي با بيان اينکه حرف مردم اين است که اين مسئله به طور کامل رسانه‌اي نشده است، گفت: ممکن است رسانه‌اي شدن اين موضوع نکته مثبتي به خاطر ملاحظات باشد اما از طرف ديگر اگر مطالبات مردمي رسانه‌اي و جهاني شود دشمن و رسانه‌هاي بيگانه خلع سلاح و مردم اميدوار مي‌شوند.
 

 نکونام در پايان گفت: گزارشات مستمر، کامل و اطلاعات نو از روند پروژه‌هاي آبي و تلاش شبانه‌روزي مسئولان نگراني و سردرگمي مردم را کاهش مي‌دهد مردم بايد شاهد کارهاي انجام شده باشند تا نسبت به رفع مشکل اميدوار و موج‌هاي منفي رواني جامعه آرام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07