پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نياز آبي شهرکرد تامين شده است

کد خبر: 178879 تاریخ انتشار: 1401/05/29 20:19:50
نمایش: 715
اخبار
سرپرست معاونت امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نياز آبي شهرکرد تامين شده است، اما باتوجه به خالي بودن مخازن و عقب‌ماندگي در مصرف آب تا حدودي کمبود وجود دارد.
علي حيدري- سرپرست معاونت امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص آخرين وضعيت حل مشکل بي‌آبي در شهرکرد، اظهار کرد: طرح پدافندي عمان ساماني براي تامين آب شرب بخشي از شهرکرد از سه روز گذشته وارد مدار شده است و در مجموع آبي که از طرح عمان ساماني و تصفيه‌خانه سامان به شهرکرد انتقال داده مي‌شود، حدود ۱۶۰ ليتر بر ثانيه است.

وي افزود: در طرح فدک نيز آبرساني از مخازن تا تصفيه‌خانه شهرستان بن انجام شده است و ظرف يک روز يا دو روز آينده به غرب شهرکرد خواهد رسيد.

حيدري با اشاره به تصفيه‌خانه خلک، خاطرنشان کرد: باتوجه به کاهش کدورت چشمه کوهرنگ اين تصفيه‌خانه نيز ۱۵۰ ليتر بر ثانيه آب وارد مدار آبرساني شهرکرد مي‌شود و ۱۵۰ ليتر نيز از طريق چاه‌هاي کشاورزي تامين شده است.

سرپرست معاونت امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در پايان تصريح کرد: در مجموع با اقدامات صورت گرفته‌، نياز آبي شهرکرد تامين شده است، اما باتوجه به خالي بودن مخازن و عقب‌ماندگي در مصرف آب تا حدودي کمبود وجود دارد و بحران نداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07