پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختياري نيازمند تخريب و بازسازي است

کد خبر: 178959 تاریخ انتشار: 1401/06/07 08:45:49
نمایش: 562
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختياري نيازمند تخريب و بازسازي است، گفت: همچنين در اين استان بعد از ۴۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد وجود مدارس کانکسي در استان هستيم.

غلامعلي حيدري هفتم شهريورماه در ديدار وزير آموزش و پرورش با نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در طول چند ماه اخير، اظهار کرد: پروژه‌هاي راکد زيادي در استان احيا شده است، سفر رياست جمهوري به استان برکات زيادي داشت و با تزريق اعتبارات سفر، انگيزه براي اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام بالا مي‌رود. 
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در هفته دولت در استان ۳۱۴ پروژه افتتاح و بهره‌برداري رسيد، همچنين ۹۱ پروژه کلنگ‌زني شد، قطعا با تزريق اعتبارات سفر ظرف دو سال شاهد تحرک و رونق در استان خواهيم بود.


وي با بيان اينکه چهارمحال و بختياري داراي ظرفيت‌هاي بالقوه بسياري است، گفت: اما با اين وجود، مناطق محروم بسياري در اين استان وجود دارد که براي محروميت‌زدايي بايد اقدامات ويژه صورت بگيرد.


حيدري تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري جزو استان‌هاي سردسير در کشور محسوب مي‌شود، بنابراين زمان اجراي عمليات عمراني محدود است و بايد اعتبارات در ماه‌هاي ابتدايي سال تزريق شود.


استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت دانشگاه فرهنگيان در تربيت نيروي انساني متعهد براي جذب در مجموعه دانشگاه فرهنگيان، خاطرنشان کرد: کادرسازي در دانشگاه فرهنگيان بايد مورد توجه قرار بگيرد و اجازه ندهند فضا خالي شود.


وي با تاکيد بر اينکه ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختياري نيازمند تخريب و بازسازي است، گفت: همچنين در اين استان بعد از ۴۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي شاهد وجود مدارس کانکسي در استان هستيم، ۱۳۰۰ معلم شرايط بازنشستگي دارند که به يکباره پست‌ها خالي مي‌شود، براي حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش دستورات لازم صادر شود.


حيدري با بيان اينکه تعدادي از معلمان درخواست انتقال از مناطق محروم به مناطق برخوردار را دارند، يادآور شد: بايد براي رسيدگي به اين درخواست‌ها برنامه‌اي تدوين شود.


استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: سرمايه‌گذاري در آموزش و پرورش هزينه نيست، اميدواريم با يک برنامه‌ريزي صحيح شاهد تحول اساسي در اين حوزه باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06