پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هفته دولت فرصت مغتنمي براي بازخواني خدمات دولت است

کد خبر: 178965 تاریخ انتشار: 1401/06/07 13:09:18
نمایش: 614
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در هفته دولت فرصتي براي بازخواني خدمات دولت مهيا شده است و بايد خدمات دولت بيان شود، کار جهادي در تمامي حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، خدمتگزاران مردم با تمام قوا و بدون درگيري با حواشي به امور استان رسيدگي مي‌کنند.
غلامعلي حيدري هفتم شهريورماه در مراسم بزرگداشت سالروز شهيدان رجايي و باهنر که با حضور وزير آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به اينکه هفته دولت فرصت مغتنمي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: خدمات بزرگي در طول بيش از چهار دهه گذشته در چهارمحال و بختياري توسط انقلاب اسلامي صورت گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مدت زمان مسئوليت شهيدان رجايي و باهنر کوتاه بود، اما در اين فرصت کوتاه توانستند با مردم‌داري، خدمت صادقانه، شکيبايي، کار جهادي و ... در اذهان ماندگار شوند.

وي با تاکيد بر اينکه يکي از اهداف دولت مردمي سيزدهم، زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها است، گفت: دومين هدف راهبردي دولت برجسته کردن گفتمان انقلاب اسلامي است و اگر اين دو مسئله در اولويت کار دولت‌ها قرار بگيرد، قطعا مقدمه براي رسيدن به دولت اسلامي است، يکي از تلاش‌ها براي رسيدن به تمدن اسلامي مردمي بودن است.

حيدري يادآور شد: بلافاصله پس از تشکيل دولت سيزدهم، رئيس‌جمهور به‌صورت شبانه‌روزي در حال خدمت به مردم است، سفرهاي استاني آيت الله رئيسي مصداق بارز خدمات‌رساني و يکي از شاخصه‌هاي دولت مردمي و حضور در بين مردم است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اعتبار اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري در سفر رياست جمهوري از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون، بي‌سابقه است.

وي در ادامه با بيان اينکه يکي از سازمان‌هاي مهم و تاثيرگذار فرهنگي در کشور وزارت آموزش و پرورش است، تاکيد کرد: اين نهاد در زنده نگه‌داشتن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي نقش اساسي است.

حيدري با بيان اينکه دولت خود را در کنار مردم مي‌داند، خاطرنشان کرد: اين مسئله از روزهاي ابتدايي وقوع سيل در چهارمحال و بختياري قابل مشاهده بود، همچنين مسئولان تا پايان حل مشکل بحران آب شرب در شهرکرد در کنار مردم حضور داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: در هفته دولت فرصتي براي بازخواني خدمات دولت مهيا شده است و بايد خدمات دولت بيان شود، کار جهادي در تمامي حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، به لطف خداوند در چهارمحال و بختياري با وحدت و همدلي با کمترين حاشيه، موضوعات اصلي مورد توجه قرار مي‌گيرد و خدمتگزاران مردم با تمام قوا و بدون درگيري با حواشي به امور استان رسيدگي مي‌کنند.

وي با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري براي تامين آب پايدار در حوزه‌هاي مختلف گام‌هاي اساسي برداشته خواهد شد، گفت: در سفر رياست جمهوري ۳۸۰۰ ميليارد تومان اعتبار به حوزه تامين آب در بخش‌هاي مختلف اختصاص پيدا کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06