پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مردم کارکرد، رفتار و گفتار مسئولان را رصد مي‌کنند

کد خبر: 179000 تاریخ انتشار: 1401/06/08 14:18:51
نمایش: 829
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري الگوگيري مسئولان از شهيدان رجايي و باهنر را ضروري دانست و گفت: مردم کارکرد، رفتار و گفتار مسئولان را رصد مي‌کنند.
غلامعلي حيدري روز سه‌شنبه همزمان با هفتمين روز هفته دولت در آيين افتتاح، بهره‌برداري و کلنگ‌زني طرح‌هاي هفته دولت سال‌جاري شهرستان بروجن تأکيد کرد: تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي با هدف اُميدآفريني بين قشرها و گروه‌هاي مختلف در دستور کار باشد تا بتوان هجمه‌هاي سنگين دشمن را کاهش داد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دولت در يک‌سال اخير فعاليت‌هاي زيادي در سطح بين‌المللي، ملي و استاني انجام داده و باعث ارتقاي شاخص‌هاي مختلف شده است.

حيدري يکي از راهبردهاي اساسي دولت را زنده نگه‌داشتن ارزش‌هاي انقلاب اسلامي اعلام و تصريح کرد: برجسته‌سازي گفتمان انقلاب اسلامي در کنار خدمات قابل ارائه به مردم و تهيه پيوست فرهنگي براي تمامي طرح‌ها مورد توجه همگان باشد.

وي الگوگيري مسئولان از شهيدان رجايي و باهنر را ضروري دانست و يادآور شد: مردم کارکرد، رفتار و گفتار مسئولان را رصد مي‌کنند.

حيدري نگاه به آموزش و پرورش در دولت کنوني را نگاهي همراه با تفکر ارزشي دانست و اظهار داشت: دولت در يک‌سال اخير توجه به وضعيت بهداشت، واکسيناسيون گسترده، بيمه شدن پنج ميليون نفر، رتبه‌بندي معلمان، تجارت خارجي و تعاملات جهاني را به‌طور جدي پيگيري و اجرايي کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06