پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها انحراف آرد را کاهش مي‌دهد

کد خبر: 179021 تاریخ انتشار: 1401/06/10 10:15:52
نمایش: 808
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها نظارت و رصد بر عملکرد نانوايان انجام دهد، اين مسئله از انحراف آرد جلوگيري مي‌کند، نظارت‌ها هدفمند مي‌شود و گزارش‌گيري بر اساس سامانه انجام مي‌شود.
محمدکاظم منزوي 10 شهريورماه در جلسه ساماندهي گندم، آرد و نان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سهميه آرد هر شهرستان مشخص است، اظهار کرد: بايد سهميه آرد 6 ماهه مناطق محروم و صعب‌العبور قبل از آغاز بارش‌ها و مسدود شدن مسيرها توزيع شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: آرد توزيعي بين خانوارهاي عشايري و روستايي در مناطق صعب‌العبور و محروم بايد بر اساس سهيمه اعلامي در اختيار امور عشاير براي توزيع قرار بگيرد، فرمانداران اين شهرستان‌ها سهميه شهرستان را تا اواسط هفته آينده اعلام کند.

وي با اشاره به اختصاص سهميه آرد در شهرستان‌هاي سيل‌زده، گفت: بايد گزارش توزيع 500 تن آرد تخصيصي در شهرستان‌ها اعلام شود.

منزوي افزود: 500 کيسه آرد براي موکب‌هاي مستقر در کشور عراق در ايام اربعين با قيمت هر کيسه 40 هزار تومان تخصيص يافت، اين سهميه به فرد معرفي شده از سوي ستاد عتبات عاليات تحويل داده مي‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري يادآور شد: نانوايي‌هاي سراسر استان بايد ساعات تعيين شده براي پخت را رعايت کنند و نمي‌توانند ساعت پخت خود را تغيير دهند، ساعات پخت نان در هر فصل تعيين و اعلام مي‌شود و در همه شهرستان‌ها بايد رعايت شود.

وي تاکيد کرد: نانوايي‌هايي جديدالتأسيس بايد از آرد با سهميه آزاد استفاده کنند.

منزوي بيان کرد: نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها نظارت و رصد بر عملکرد نانوايان قرار دهد، اين مسئله از انحراف آرد جلوگيري مي‌کند، نظارت‌ها هدفمند مي‌شود و گزارش‌گيري بر اساس سامانه انجام مي‌شود و بازرسي به شيوه سابق از نانوايي‌ها انجام نمي‌شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06