پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بيان خدمات دولت موجب اميدآفريني مي‌شود

کد خبر: 179025 تاریخ انتشار: 1401/06/10 20:48:58
نمایش: 894
اخبار
مديرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مقام معظم رهبري فرمودند که دولت سيزدهم شعارهاي انقلاب اسلامي را برجسته کرده است، روابط‌عمومي‌ها و اصحاب رسانه پا به پاي مسئولان حرکت مي‌کنند، بيان خدمات دولت توسط اين قشر موجب افزايش اميد در بين مردم مي‌شود.
مهران مرادي ۱۰ شهريورماه در دوره هم‌افزايي روابط‌عمومي‌هاي فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در چند ماه گذشته روزهاي پرکاري را پشت سر گذاشتيم، اظهار کرد: در خردادماه شاهد سفر رياست جمهوري به استان بوديم، اين سفر برکات زيادي را براي استان به‌همراه داشت.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: رئيس‌جمهور عنوان کردند که دور دوم سفرهاي رياست جمهوري به استان‌ها، در صورتي انجام خواهد شد که مصوبات دور اول در استان‌ها محقق شده باشد، اين يعني دولت بر اجراي مصوبات تاکيد ويژه دارد و به دنبال کارهاي صوري نيست.

وي در ادامه با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با دولتمردان نکاتي را در باب عملکرد دولت سيزدهم در يکسال گذشته عنوان کردند، خاطرنشان کرد: اين مسئله رسالت و ماموريت دولتمردان را افزايش مي‌دهد تا جايگاه خود را در پيشبرد اهداف دولت مردمي ارتقا دهند.

مرادي بيان کرد: دولت سيزدهم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا در راستاي حل مشکلات گام بردارد و قطعا دشمنان جمهوري اسلامي از عملکرد مطلوب دولت مردمي عصبي هستند و دست به تخريب مي‌زنند، مسئولان روابط‌عمومي در خنثي کردن اين توطئه‌ها نقش اساسي بر عهده دارند.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مسئولان در بحران سيل و بحران آب در برخي شهرها و روستاهاي استان، به‌ويژه شهرکرد به‌صورت ميداني وارد عمل شدند، گفت: متاسفانه برخي مشکلات کنوني استان، مانند بحران آب شهرکرد، ناشي از بي‌تدبيري‌ها در ساليان گذشته بوده است، اين واقعيات بايد براي مردم بيان شود.

وي بيان کرد: مقام معظم رهبري فرمودند که دولت سيزدهم شعارهاي انقلاب اسلامي را برجسته کرده است، روابط‌عمومي‌ها و اصحاب رسانه پا به پاي مسئولان حرکت مي‌کنند، بيان خدمات دولت توسط اين قشر موجب افزايش اميد در بين مردم مي‌شود.

مرادي در پايان تاکيد کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها در خط مقدم هستند و بايد نسبت به حوادث و موضوعات پاسخگو باشند، روابط‌عمومي‌ها مي‌توانند با رصد در شهرستان به فرماندار در اطلاع‌رساني کمک کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06