پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح متمرکز ۱۵ طرح تعاوني در چهارمحال و بختياري با حضور استاندار

کد خبر: 179045 تاریخ انتشار: 1401/06/13 12:56:58
نمایش: 666
اخبار
۱۵ طرح تعاوني به‌صورت متمرکز با اعتبار ۲۳ميليارد تومان با حضور استاندار چهارمحال و بختياري در قطب صنعتي شهرکرد افتتاح شد.

غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري۱۳شهريورماه  در اين آئين با اشاره به اينکه اين روز به نام روز تعاون نامگذاري شده است، اظهار کرد: امروز ۱۵ طرح تعاوني در استان به‌صورت همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.
 

وي افزود: طرح‌هاي تعاوني اشتغالزايي خوبي ايجاد مي‌کند، ايجاد تعاوني‌ها جزء اصل قانون اساسي کشور است و قطعا مي‌توان با روحيه تعاون کارها را پيش ببريم، استقبال خوبي از ايجاد تعاوني در استان صورت گرفته است.
 

حيدري يادآور شد: بايد تلاش کنيم تا فرهنگ تعاون در استان توسعه پيدا کند و بتوانيم از ظرفيت تعاون براي ايجاد اشتغال پايدار استفاده کنيم، آمادگي کامل براي اعطاي تسهيلات و حمايت از تعاوني‌هاي فعال استان وجود دارد، اميدواريم در آينده‌اي نزديک شاهد تحول در اين حوزه باشيم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه تشکيل تعاوني‌ها يک اقدام بسيار ارزشمند است، گفت: تعاون به معناي کار جمعي است و در اين کار جمعي تقويت انديشه، استفاده از تجربيات و رشد فکري صورت مي‌گيرد.
 

وي تصريح کرد: بايد فرهنگ تعاوني در بخش‌هاي مختلف تقويت شود، تعاوني‌ها به رشد اقتصادي در کشور شتاب مي‌دهند و همچنين به کاهش تصدي‌گري دولت کمک مي‌کند، مي‌توان با استفاده از اين تعاوني‌ها، ظرفيت‌هاي بالقوه استان را به ظرفيت بالفعل تبديل کرد.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه بخشي از تعاوني‌هاي استان غيرفعال هستند، بيان کرد: بايد يک آسيب‌شناسي بر روي تعاوني‌هاي استان صورت بگيرد، رويکرد تعاوني‌ها بايد دانش‌بنيان شود.
 

در ادامه محسن مولوي- مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري از افتتاح ۱۵ طرح تعاوني در استان با اعتبار ۳۲ ميليارد تومان و در پنج شهرستان خبر داد و گفت: اين طرح‌ها براي ۱۱۵ نفر اشتغال ايجاد کرده است.
 

وي بيان کرد: اولين مرکز نوآوري و توسعه تعاون استان با اعتبار ۱۲ ميليارد تومان با حضور استاندار افتتاح شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06