پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

براي پيشرفت کشور نيازمند روحيه جهادي هستيم

کد خبر: 179052 تاریخ انتشار: 1401/06/13 17:15:09
نمایش: 724
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مادر شهيدان فاضل در دوران جنگ تحميلي همزمان چهار فرزندشان را راهي جبهه کرد و اين ناشي از ايمان و از خودگذشتگي است و اين لازمه انجام کارهاي جهادي است و براي پيشرفت کشور به اين روحيه نيازمنديم تا گره‌هاي کور باز شود و پروژه‌اي ناتمام تکميل شود.

غلامعلي حيدري روز يکشنبه در آيين رونمايي از "کتاب نذر سادات" در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد، اظهار کرد:  مادران و خواهران شهدا نقش مهمي در انتقال فرهنگ عاشورايي و جهادي دارند و ايشان از عزيزترين دارايي‌شان که  همان فرزندانشان بود، گذشتند و ما به اين مادران افتخار مي‌کنيم.

وي افزود: کارهاي فرهنگي در حوزه جبهه و جنگ فرصتي است تا رشادت‌هاي رزمندگان اسلام بيان شود و همه بايد با قلم، گفتار و عمل فرهنگ شهدا، که همان فرهنگ عاشورايي و فرهنگ ايمان و ايثار است را منتقل کنيم و همه ما در برابر خون شهدا مسوول هستيم و در راه هدف شهدا از هيچ تلاشي نبايد کوتاهي کنيم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مادر شهيدان فاضل در دوران جنگ تحميلي همزمان چهار فرزندشان را راهي جبهه کرد و اين ناشي از ايمان و از خودگذشتگي است و اين لازمه انجام کارهاي جهادي است و براي پيشرفت کشور به اين روحيه نيازمنديم تا گره‌هاي کور باز شود و پروژه‌اي ناتمام تکميل شود.
 

حيدري تصريح کرد: با شهدا ‌پيمان مي‌بنديم که ادامه دهنده راه آن‌ها باشيم و براي حل مشکلات تلاش کنيم و در اين راه ملاحظه و محافظه‌کاري نمي‌کنيم و پيگير حل مشکلات استان در بالاترين سطح هستيم و در قضيه آب معاون رييس جمهور، وزير، معاون وزير و رييس بنياد مسکن به شهرکرد آمدند و يک کار ۶ ماه در ۶ روز انجام شد که نمونه اي از يک کار جهادي است.
 

وي يادآور شد: دولت سيزدهم، يک دولت عدالت‌محور و مردمي بودن است و با مردم بودن از ويژگي هاي اين دولت است و رفع مشکلات و چالش‌هاي کشور به‌ ويژه در مناطق محروم در دستور کار اصلي دولت قرار دارد.
 

حيدري تاکيد کرد: استانداري چهارمحال و بختياري با مشورت نخبگان، پيگير جذب اعتبارات است و با وجود مشکلات انباشته در استان مي‌توان گره‌هاي کور را باز کرد و پروژه‌هاي ناتمام را تکميل کرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره مشکلات انباشته شده در استان گفت: در مساله آب شرب شهرکرد ديديم، طي سال‌ها براي چشمه آب کوهرنگ خط پشتيبان براي انتقال آب در مواقع ضروري وجود نداشت و حتي مخازن کافي براي ذخيره و استفاده آب در شرايط بحراني وجود نداشت ولي با روحيه جهادي ۲خط پدافندي انتقال آب در مدت کوتاهي ايجاد و مورد استفاده قرار گرفت.

 

حيدري تاکيد کرد: در جنگ تحميلي ايمان و ارتباط قوي با پرودگار توانست، رشادت و ايثار رزمندگان اسلام را زياد کند و من هيچ نماز بدون گريه و اشک از شهيدحاج کمال فاضل نديدم و اين شهيد بزرگوار معنويت و عرفان زيادي داشتند و شخصيت جذابي براي رزمندگان بودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06